Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem na allegro od ponad 18 lat. Nigdy coś podobnego nie miało u mnie miejsca. Internet od początku w netii. Przeglądarki FF, Chrome, Mypal. Nie można wejść na stronę nawet bez logowania, jeśli nie rozwiąże się captcha. Z żadną inną stroną nie mam problemów. Zaczęło się to ok. tygodnia temu. Jak rozwiązać ten problem?
@Client:59051836 połączyłam Twój wątek z innymi w tym samym temacie, może podpowiedzi umieszczone tutaj pomogą również Tobie. Sprawdź proszę czy używasz najnowszej wersji przeglądarki i sprawdź czy przy logowaniu na innej przeglądarce również wyskakuje captcha. Jeżeli te rady nie pomogą to prześlij proszę zrzut ekranu.
Ja mam to samo.
Tracicie klientów. Po każdym takim komunikacie, wychodzę z Allegro i szukam towaru gdzie indziej.
mam to samo od dwóch tygodni, ponadto problem nie do przejścia dla mnie.
Każdorazowe wejście na allegro.pl wyskakuje komunikat: potwierdź, że jesteś człowiekiem.
Taki sam problem na laptopie, pc w pracy, pc w domu. Ratuje to że mogę kontynuować zakupy przez aplikację smartfonową.
Weźcie się ogarnijcie allegro !!!!!!!!!
1. nie można rozwiązać tej durnej układanki
2. opcja aby wpisać coś co wydobywa się z głośników - na pewno nie po polsku, hahha w pracy na kompie nie mam głośników.
Zakupy z racji pracy robię kilkadziesiąt w tygodniu. To jest katorga
Najnowszy Firefox, rózne systemy Win7, Win10 na różnych maszynach to samo.
Problem ewidentnie powiązany z moim kontem.
Być może spowodowane jest to tym że mam wiele kart w przeglądarce z rożnymi aukcjami które na bieżąco obserwuję, tak pracuje już od wielu lat i nigdy nie było problemu.
Ponownie podkreślam, ale tak nie powinno być
@vodar Skonsultowałam Twoje zgłoszenie z naszym zespołem technicznym i otrzymałam informację, że potrzebny będzie adres IP, żebyśmy mogli zweryfikować co jest przyczyną problemu. Czy możesz przesłać tę informację na spolecznosc@allegro.pl?
lokacji kilka, wszystko ORANGE fiber, IP zmienne
IP wysyłam na podanego meila
mam konto od 10 lat, dziś założyłem konto firmowe i chociaż pokazuje że mogę się na nie zalogować to nie mogę, po wpisaniu hasła pokazuje komunikat "Wymagane jest rozwiązanie captchy" ale nic więcej się nie pokazuje, co robić ?
@Arm1922 Czy możesz przesłać mi zdjęcie lub zrzut tego komunikatu?
przesyłam
@Arm1922 Dziękuję, ale w naszym systemie nie ma konta o takim loginie.
czyli ile czeka się na jego aktywację ? czy przychodzi jakieś powiadomienie o tym ?
@Arm1922 Konto tworzy się automatycznie i nawet bez aktywacji powinno być widoczne. Na adres spolecznosc@allegro.pl prześlij mi proszę wiadomość z adresu, na który zarejestrowałeś swoje konto firmowe.
dziękuje przed chwilą wysłałem wiadomość na tego maila
@Arm1922 Dziękuję, ale wyślij mi proszę wiadomość jeszcze raz, z adresem mailowym, na które zarejestrowane jest Twoje konto firmowe (nie prywatne, z którego tutaj piszesz).
Ja miałam ten sam problem. Mam konto od wielu lat i w aplikacji oraz na jednym z komputerów do samo się robiło od kilku dni. Po kliknięciu "nie pamiętam hasła" i nadaniu nowego udało mi się zalogować na jednym komputerze, ale w aplikacji nadal nie mogę. Na komputerze tak to wyglądało:
@clair_ap Jeśli w przeglądarce już się udało, spróbuj odinstalować aplikację, zainstalować ją ponownie i zalogować się przy użyciu nowo utworzonego hasła.
Witam.
Ten sam problem pojawił się u mnie kilka dni temu. Codziennie przy pierwszym wejściu na stronę muszę kliknąć w przycisk, potem drugi i ułożyć puzzla:
Żadnych zmian programowo-sprzętowych, o których bym wiedział i które mógłbym podejrzewać. Ta sama przeglądarka, rozszerzenia, komputer, ISP co przed awarią.
TMobile, zmienne IP, Firefox, Windows 11 - ale to wszystko było.
Włączone 2FA (od zawsze), ale nie woła o kod, więc to nie to. Apka na Androidzie działa prawidłowo niezależnie od ISP.
@djluke Sprawdź proszę, czy po wyłączeniu wszystkich wtyczek, rozszerzeń w przeglądarce i aplikacji działających w tle weryfikacja captcha wciąż się pojawia.
Allegro zamiast wprowadzać tyle pseudo udogodnień powinno powrócić do starych prostych rozwiązań. Teraz to trzeba chyba jakiś kurs skończyć, żeby móc sprawnie się poruszać w tym rozpętanym bałaganie. Niedługo powinni być zadowoleni, że ktokolwiek zechce tam wejść i zostawić swoje pieniądze na złodziejską prowizję. Ja mam windows xp oraz przeglądarkę mypal, która oczywiście jak system nie jest wspierana i nie mam obecnie żadnych problemów. Ale oczywiście radzono mi natychmiast kupić nowy system i nowy komputer, najlepiej z core i7. Inaczej miało nie działać.
U mnie to samo. Najpierw mówi, że błędne hasło. Po zmianie hasła jedno logowanie dobre, po wylogowaniu komunikat o błędnym haśle albo o konieczności skorzystania z captcha, którego nie ma....i tak w kółko od paru dni.
@hazukashi Problem występuje niezależnie od przeglądarki, z której korzystasz?