Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie.
Prosze o informacje jak wygląda PROCEDURA reklamacyjna I gwarancyjna jeśli chodzi wysyłkę i sprzedaż towarów zagranice .Na jakich zasadach sie to odbywa ,według jakiego cennika czy tego który obowiązuje na terenie kraju w którym produkt został zakupiony ?Jak jest czas na zwrot towaru i kto ponosi koszty z tym związane ?Bede wdzieczna za wszelkie udzielone w tym temacie informacje .Pozdrawiam Marta [edycja]
@DRAKPOL Każdy zwrot ale i także odesłanie towaru na reklamację koszty ponosi kupujący, i w kraju i za granicę, tu masz w kraju zwrot Smart i masz odesłanie za darmo, ale na reklamację wysyłasz zawsze na swoje i po rozpatrzeniu reklamacji sprzedajacy zwraca CI koszty odesłania, chyba że dogadasz się ze sprzedającym i podeśle kuriera.
Dziekuje za odpowiedz 🙂