anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak wygląda procedura reklamacyjna i gwarancyjna w przypadku sprzedaży i wysyłki zagranicznej?

DRAKPOL
#8 Zapaleniec#

Witam serdecznie.
Prosze o informacje jak wygląda PROCEDURA reklamacyjna I gwarancyjna jeśli chodzi wysyłkę i sprzedaż towarów zagranice .Na jakich zasadach sie to odbywa ,według jakiego cennika czy tego który obowiązuje na terenie kraju w którym produkt został zakupiony ?Jak jest czas na zwrot towaru i kto ponosi koszty z tym związane ?Bede wdzieczna za wszelkie udzielone w tym temacie informacje .Pozdrawiam Marta [edycja]

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

@DRAKPOL Każdy zwrot ale i także odesłanie towaru na reklamację koszty ponosi kupujący, i w kraju i za granicę, tu masz w kraju zwrot Smart i masz odesłanie za darmo, ale na reklamację wysyłasz zawsze na swoje i po rozpatrzeniu reklamacji sprzedajacy zwraca CI koszty odesłania, chyba że dogadasz się ze sprzedającym i podeśle kuriera.

oznacz moderatorów

DRAKPOL
#8 Zapaleniec#

Dziekuje za odpowiedz 🙂

oznacz moderatorów