Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie. Dwa zamówienia wysyłamy jedną paczką i za drugą przesyłkę została zwrócona wpłata.
na zamówień: 7c9fa8e0-ccb1-11ee-8698-97659aa5f4d7, fb5184e0-ccb3-11ee-9edb-b39e20a05b28.
Zdarza się też że klienci zamawiają coś po czym dzwonią że jednak odbiorą osobiście.
Jak w takim przypadku odzyskać prowizję za samą tylko przesyłkę?
@BikeOutlet_pl Nie ma możliwości zwrotu prowizji tylko za samą przesyłkę.
Czyli rozumiem jak ktoś kupi 'w dwóch zamówieniach' i prosi by je połączyć w jedno, to mamy informować że allegro zabrania takiego łączenia?
@BikeOutlet_pl łączyć możesz, tylko na swój koszt
'na swój koszt' mnie nie interesuje.
będę zatem informował, że z winy allegro nie możemy połączyć zamówień.
bo Allegro tylko pozornie kocha klientów.
Ktoś prosi o wysyłkę za 3 dni - nie możesz, bo tracisz na jakości.
Ktoś zrobi dwa zamówienia po kolei nie łącz, bo za to zapłacisz.
Oddasz zagubiony w transporcie towar klientowi - czekaj 30 dni aby zacząć wyrywać kasę od allegro i pewnie masa tego typu kfiatkóff.
No nie jest miejsce dla sprzedawców z ludzkimi odruchami