Czy jest jakiś sposób aby kupujący wystawił komentarz? Sporo osób kupuje ale niestety nie wystawiają oceny a myślę fajnie byłoby podwyższyć swoją średnią. Wysyłam na czas i staram się aby wszystko było w 100%
@galeria-erotykiNie zmusisz, nie nalegaj bo możesz się zdziwić "oceną".
@galeria-erotyki Allegro pracuje nad pewną korektą systemu komentarzy. Prawdopodobnie pojawią się wtedy jakieś zachęty dla kupujących do wystawiania ocen.
Możesz spróbować poprosić kupujących o wystawienie komentarza ale tak jak wspomniał Client:97320082 skutki mogą być różne 👍 lub 👎
centrum-erotyki fakt , przydałoby Ci się podciągnięcie średniej . Teraz trochę woda po kisielu , trzeba było reagować jak klienci zgłaszali problemy z zakupem , a widzę ,że sprawa rozbija się o jeden produkt .Proszenie klienta o ocenę przeważnie ma odwrotny skutek do zamierzonego .Z natury tego nie robię bo sam sprzedaję , ale jak dostaję przesyłkę z liscikiem sugerującym sposób wystawienia oceny to palec mocno mnie świrzbi przy jej wystawianiu .
Przebranżowiłem się i uważam, że towar, który obecnie jest wysyłany w szybkim czasie jest godny polecenia ale niestety osoby kupujące nie chcą wystawiać oceny 😞
Moim zdaniem Allegro powinien wprowadzić z automatu ocenę np: Klient nie wystawił oceny w ciągu 2 tygodni więc po tym czasie z automatu powinna być wystawiona ocena i ewentualnie do edycji dla kupującego.
@galeria-erotyki A jak miałaby wyglądać ocena z "automatu"?
np: kupujący zakupił towar ale nie wystawił oceny i po 2 tygodniach Allegro wystawia za niego ocenę ( a Allegro przecież widzi w jakim czasie towar doszedł do Klienta). Klient otrzymuje powiadomienie od Allegro, że została wystawiona ocena za niego ale do edycji, jeśli Klient uważa inaczej może edytować i ma na to przykładowo 5 dni
np: kupujący zakupił towar ale nie wystawił oceny i po 2 tygodniach Allegro wystawia za niego ocenę ( a Allegro przecież widzi w jakim czasie towar doszedł do Klienta). Klient otrzymuje powiadomienie od Allegro, że została wystawiona ocena za niego ale do edycji, jeśli Klient uważa inaczej może edytować i ma na to przykładowo 5 dni
@galeria-erotyki Zgłoś "swój pomysł", osobiście uważam że to nie jest dobry pomysł. Komentarz All nie byłby obiektywny. Allegro nie zna wszystkich szczegółów dostawy i kontaktu sprzedawca-kupujący.
dlatego kupujący miałby czas aby edytować ocenę.
@LEW433 Chyba subiektywny? Znowu mylisz wszystko.
centrum-erotyki zainwestuj parę złotych w jakieś drobne upominki , może to zachęci klienta do wystawienia oceny .Czasem lizak włożony do paczki rozbroi klienta .
Pewnie, najlepiej przekupić.
system ocen powinien działać tak: % Ocen negatywnych (nie polecam) do ilości zrealizowanych zamówień
i byłby koniec tematu...
a tak musisz się kajać przed każdym klientem prosząc o ocenę pozytywną lub aby usunął negatywną
Otóż to! Święta racja. Ja mam teraz taką sytuację z konta firmowego, że zaczęłam niedawno sprzedawać i dostałam negatywną opinię, bo klientka zrobiła zwrot, który był uszkodzony (bo źle go zapakowała do wysyłki zwrotnej), więc nie zwróciłam jej całości pieniędzy (bo według ustawy mam do tego prawo jeżeli towar wraca uszkodzony), ale ogólnie od samego początku robiła problemy z zamówieniem... I przez taką jedną osobę jakość sprzedaży spadła mi na -500, bo mam mało pozytywnych opinii i tę jedną jej, która jest na towar 1* i obsługę 1*, a produktów sprzedanych już dużo. To jest mega krzywdzące, ale nie zamierzam się kajać i klękać na kolanach - bo wina nie leży po mojej stronie. Najwyżej zamienię Allegro na inną platformę, bo tutaj z ich strony pomoc jest na 0% - umywają ręce...