Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zakupił produkt 12.11.24r., nie zgłaszał żadnej reklamacji, ani zwrotu, od razu założył dyskusję w dniu 12.12.24r. z informacją o źle działających siłownikach i żądaniem wymiany towaru na nowy. Niestety nie zauważyliśmy e-maila i odpisaliśmy dopiero 17.12.24r., jednak napisaliśmy że oczywiście załatwimy sprawę zgodnie z oczekiwaniem klienta, wystarczy że odeśle do Nas towar i wyślemy nowy. Klient w dalszym ciągu nie skontaktował się z nami, nie odesłał również towaru, ale 31.12.24r. oznaczył dyskusję jako nierozwiązaną. Klient, sądząc po nazwisku, jest obcokrajowcem, dlatego wysłaliśmy do Niego sms z prośbą o odesłanie wadliwego towaru, ale niestety jest cisza. Co możemy zrobić żeby zakończyć tą dyskusję? Czy po upływie jakiegoś terminu dyskusja zostanie zakończona automatycznie, pomimo że problem nie został rozwiązany (w opinii klienta)? I najważniejsze - w jaki sposób nierozwiązana dyskusja wpływa na widoczność i pozycję naszych ofert?
Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Agnieszka.
Mam taka wiszącą od 2 lat i żadnych konsekwencji, jeśli nie było wystąpienia do AP.
@foryc_pl jako nie rozwiązana wpłynie na Twoja jakość na 30 dni
@foryc_pl Trochę nie dziw się, reklamację może złożyć w każdy możliwy sposób- tu dyskusja, następna sprawa nie musi odsyłać towaru na rekalamcję, Ty musisz się tym zając, Warto to wiedzieć. Dyskusji Ty nie zamkniesz ale jak sprawa rozwiązana to Allegro ją zamknie.
@LEW433 to ja chyba mam konto na jakimś innym Allegro😉, bo podobnie jak @bosek_2804 mam otwarte dyskusje z przed kilku lat, ale tak jak pisał @Client:44052296 po 30 dniach nie ma to wpływu na jakość sprzedaży
Otwarta dyskusja nie ma wpływu. Zakończona (rozwiązana/nie rozwiązana) już wpływa na jakość