anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak zamówić ponownie podjazd - DHL

MAMY ROZWIĄZANIE!
ObrazyKatolickie
#1 Nowicjusz#

witam,

został zamówiony podjazd kuriera  na 14.03.2025 godziny 12-14.

Paczka była już gotowa o godzinie 10:00, a w biurze kolega był do godziny 16.

Otrzymaliśmy informację, że kurier niby był po paczkę 14.03.2025 o 14:25, ale nie była ona przygotowana - co jest nieprawdą. Nikt nie zadzwonił domofonem do biura ani nie skontaktował się telefonicznie.

Wchodząc w szczegóły zamówienia opcja "Zamów podjazd" jest nieaktywna. Więc w jaki sposób ponownie zamówić podjazd? I czy to my zostaniemy obciążeni ponownym zamówieniem kuriera, jeśli to nie jest nasza wina?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@ObrazyKatolickie Przez Wysyłam z Allegro i nasze zakładki do jednego zamówienia da się zamówić tylko jeden podjazd. 

Możesz wygenerować jednak świeży numer etykiety do tego samego zamówienia i zamówić do niej nowy podjazd. Możesz również skontaktować się z nami przez formularz za pomocą czatu lub innego komunikatora. Doradca zweryfikuje wówczas sprawę z przewoźnikiem. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów