Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam,
został zamówiony podjazd kuriera na 14.03.2025 godziny 12-14.
Paczka była już gotowa o godzinie 10:00, a w biurze kolega był do godziny 16.
Otrzymaliśmy informację, że kurier niby był po paczkę 14.03.2025 o 14:25, ale nie była ona przygotowana - co jest nieprawdą. Nikt nie zadzwonił domofonem do biura ani nie skontaktował się telefonicznie.
Wchodząc w szczegóły zamówienia opcja "Zamów podjazd" jest nieaktywna. Więc w jaki sposób ponownie zamówić podjazd? I czy to my zostaniemy obciążeni ponownym zamówieniem kuriera, jeśli to nie jest nasza wina?
@ObrazyKatolickie Przez Wysyłam z Allegro i nasze zakładki do jednego zamówienia da się zamówić tylko jeden podjazd.
Możesz wygenerować jednak świeży numer etykiety do tego samego zamówienia i zamówić do niej nowy podjazd. Możesz również skontaktować się z nami przez formularz za pomocą czatu lub innego komunikatora. Doradca zweryfikuje wówczas sprawę z przewoźnikiem.