anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak zaznaczyć brak możliwości zwrotów towaru, aby Klient nie mógł tego dokonać

Fabricowo1
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry, 

sprzedaję towar, który wg odrębnych przepisów nie podlega możliwości zwrotów, ponieważ jest na specjalne zamówienie Klienta cięty z całości. Jednak czasami zdarza się , ze Klient chce zwrócić i zgłasza zwrot. Czy jest opcja wyłączenia takiej możliwości, ponieważ już  kolejna osoba tłumaczy, że jesli jest opcja zwrotu, to zwrot jest dostępny (mimo że w warunkach zwrotów podane są przepisy będące bazą braku możliwości zwrotu mojego towaru). 

pozdrawiam Ania

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

szejk-gmbh
#13 Ambasador#

@Fabricowo1 

Przy wystawianiu przedmiotu jest chyba opcja ustawiania możliwości zwrotu. Przynajmniej była.

----------------------------------
Sprzedawca Twój wróg!
oznacz moderatorów

terazauto
#13 Ambasador#

@Fabricowo1 - a od kiedy ucięcie kawałka czegoś jest wspólne z:

nie można zwrócić (...)"towarów wyprodukowanych wg specyfikacji konsumenta lub wyraźnie zindywidualizowanych (np. meble na wymiar, garnitur szyty na miarę, biżuteria z wygrawerowaniem)"(...) ?

Nie róbmy absurdów.... Kiełbasa też jest cięta z kawałka na targowisku a jak jest zielona, to można oddać.

oznacz moderatorów

szejk-gmbh
#13 Ambasador#

@terazauto 

Gdzie tu analogia bo za chiny ludowe nie mogę znaleźć?

----------------------------------
Sprzedawca Twój wróg!
oznacz moderatorów

terazauto
#13 Ambasador#

@szejk-gmbh - sprawdź zatem asortyment zakładającego wątek.

oznacz moderatorów

szejk-gmbh
#13 Ambasador#

@terazauto 

Sprawdziłem. Nie sprzedaje kiełbasy.

----------------------------------
Sprzedawca Twój wróg!
oznacz moderatorów

terazauto
#13 Ambasador#

@szejk-gmbh - wow.... ale riposta...

oznacz moderatorów

szejk-gmbh
#13 Ambasador#

@terazauto 

A czego się spodziewałeś?

Porównujesz sprzedaż kiełbasy na jarmarku do sprzedaży ciętego materiału na allegro.

I nie rozróżniasz reklamacji od zwrotu konsumenckiego.

----------------------------------
Sprzedawca Twój wróg!
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Fabricowo1  masz dobrze zaznaczone w zwrotach opcje ograniczającą prawa do odstąpienia

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Musisz to jakoś grzecznie klientom tłumaczyć jak nie umieją czytać ze zrozumieniem 😄

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Fabricowo1 Jeśli sprzedajesz jako firma, możesz w warunkach zwrotu napisać, że zwrot nie przysługuje w przypadku towarów;

3)
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
 
Zgodnie z art. 38 Ustawy konsumenckiej.
 
Jeśli ktoś mimo to zwróci Ci taki towar, nie masz obowiązku zwrotu uznawać i oddawać wpłaty. W tego typu ofertach nie podawaj czasu na odstąpienie od umowy, wtedy kupujący nie będzie mógł zwrócić przez Allegro.
oznacz moderatorów