Jak zaznaczyć brak możliwości zwrotów towaru, aby Klient nie mógł tego dokonać

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
sprzedaję towar, który wg odrębnych przepisów nie podlega możliwości zwrotów, ponieważ jest na specjalne zamówienie Klienta cięty z całości. Jednak czasami zdarza się , ze Klient chce zwrócić i zgłasza zwrot. Czy jest opcja wyłączenia takiej możliwości, ponieważ już kolejna osoba tłumaczy, że jesli jest opcja zwrotu, to zwrot jest dostępny (mimo że w warunkach zwrotów podane są przepisy będące bazą braku możliwości zwrotu mojego towaru).
pozdrawiam Ania

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przy wystawianiu przedmiotu jest chyba opcja ustawiania możliwości zwrotu. Przynajmniej była.
Sprzedawca Twój wróg!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Fabricowo1 - a od kiedy ucięcie kawałka czegoś jest wspólne z:
nie można zwrócić (...)"towarów wyprodukowanych wg specyfikacji konsumenta lub wyraźnie zindywidualizowanych (np. meble na wymiar, garnitur szyty na miarę, biżuteria z wygrawerowaniem)"(...) ?
Nie róbmy absurdów.... Kiełbasa też jest cięta z kawałka na targowisku a jak jest zielona, to można oddać.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Gdzie tu analogia bo za chiny ludowe nie mogę znaleźć?
Sprzedawca Twój wróg!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@szejk-gmbh - sprawdź zatem asortyment zakładającego wątek.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprawdziłem. Nie sprzedaje kiełbasy.
Sprzedawca Twój wróg!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@szejk-gmbh - wow.... ale riposta...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A czego się spodziewałeś?
Porównujesz sprzedaż kiełbasy na jarmarku do sprzedaży ciętego materiału na allegro.
I nie rozróżniasz reklamacji od zwrotu konsumenckiego.
Sprzedawca Twój wróg!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Fabricowo1 masz dobrze zaznaczone w zwrotach opcje ograniczającą prawa do odstąpienia
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Musisz to jakoś grzecznie klientom tłumaczyć jak nie umieją czytać ze zrozumieniem 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Fabricowo1 Jeśli sprzedajesz jako firma, możesz w warunkach zwrotu napisać, że zwrot nie przysługuje w przypadku towarów;