Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry . Chciałbym zapytać czy możecie Państwo jako Allegro wpłynąć w jakiś sposób na jakość obsługi firmy kurierskiej UPS. Niestety klienci zdarza się że ją wybierają a jakość ich obsługi jest dramatyczny. Giną paczki, przedłużają okres dostarczenia a jak kogoś nie ma w domu zostawiają w najbliższym punkcie odbioru nie informując o tym klientów. Przez trzy lata współpracuję z Impost i DPD a od 5miesięcy jeszcze z UPS i to jest koszmar. DPD i Inpost przez trzy lata nie zgubiło paczki a UPS już 3 razy , nie wspominając o tym że zostawiają gdzie im się podoba bez informowania klientów. A z reklamacją ciężko jest dojść bo to było Allegro UPS. Jako duża firma może by zwrócić jakąś zdecydowaną uwagę tej firmie.
A my ze sprzedawcami możemy wrzucać na forum numery kompromitujących przesyłek . Pewnie jest ich dużo skoro ja w tym czasie mam takie doświadczenie 😞 .
Wszystkie takie działanie oprócz tego że narażają Nas na dodatkowy koszt to jeszcze psują wizerunek sprzedawcy jakim jest Allegro no i My sami.
Jeśli chodzi o tą firmę mamy podobne odczucia u naszych partnerów, kto wie być może Allegro za jakiś czas zmieni przewoźnika który obsługuję tego typu przesyłki.