Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Wysyłka się opóźniła z powodu dwóch kupujących, wcześniej dokonali wpłaty po czym chcą towar w późniejszym terminie. Moderator może to sprawdzić w archiwum rozmów z kupującymi.
Chodzi o 3 aukcje:
Pierwszy kupujący - aukcja nr: 17033226681 oraz 17033225367
Drugi kupujący - aukcja nr: 17033230414
Bardzo prosił bym moderatora o sprawdzenie wiadomości i wykluczenie aukcji aby się nie liczyła do wysiłki w terminie.
Wykluczają po realizacji zamówienia dopiero.
Wydrukowałem etykiety, jutro wysyłam z samego rana, mam nadzieje że wykluczą 🙂
Szkoda że kupujący nie ma okienka aby sobie odznaczył wysyłkę w innym terminie. Może kiedys dorobią taką funkcjonalność, nam sprzedawcom ułatwiło by to pracę.
Zauważyłem że jak jakość sprzedaży jest dobra to sprzedaż spada a jak super to towar lepiej się sprzedaję, nie wiem czy tylko u mnie tak jest czy i u innych.
Nie prawda. Wykluczają gdy już minie termin wysyłki ale trzeba dać zrzut wiadomości od klienta. Mnie tak kiedyś kazał po 2 tygodniach wysłać, bo na wakacjach i wykluczyli. Tylko robiłam przez support to 2 dni wiadomość odczytywali i potem dobę wykluczali. Moderatorki to w dobę w tygodniu załatwiają. Tak czy siak było to dużo szybciej niż te 2 tygodnie.
Cześć, @euphoria_art. Nie mamy wglądu do Twojej korespondencji z klientami w Centrum wiadomości. Podeślij zrzuty ekranu z czatu przez formularz i podaj w nim numery tych zamówień. Zgłoszenie trafi do zespołu zajmującego się wykluczeniami 🙂
@MiMary To dziwne Marysiu (Wszystkiego Najlepszego z Nowym Rokiem dla Ciebie), bo wcześniej mieliście wgląd w miejsca, o których nie wiedziałem że istnieją. Witam po latach nieobecności. Ciekawość mnie sprowadza 🙂 Pozdrawiam Społeczność i Moderatorów.
@Client:123091620, dziękuję! Tobie również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku i pozdrawiam! 🙂
Dziękuje,.