Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!
Mam duży problem z moim kontem, który nie udaje się rozwiązać przez kontakt z supportem przez kilka dni. Moze ma ktos podobna sytuacje i doradzi jakies rozwiazanie.
Zamówienie do Czech z płatnością za pobraniem wyslane 20.06.2024. Zamówienie wysłane, odebrane i zwrócone. Zwrot nadany 26 cze 2024 i odebrany 28 cze 2024.
Od 29 czerwca mam spadek punktów o 40, dlatego ze punkty za brak zwrotów były zabrane, a za zwrot opłaty klientowi nie zostały naliczone. Tym straciłam min 40 punktów, rating spadł mi z Super + do Super. Zawsze to mocno wpływa na sprzedaż. Punkty nie zostały mi naliczone automatycznie, ponieważ płatność była nie przez Allegro Finanse, to jest zamówienie do Czech z płatnością przy odbiorze (Packeta). Także rabat transakcyjny był otrzymany w dniu 30.06.2024, ale nie powróciło to moich punktów i obniżyło rating konta.
Support odmawia zwrotu punktow oraz usuniecia zamowienia ze statystyk.
Czy mial ktos podobny problem? Jak rozwiazaliscie?
@pikabuka-shop zrób odmowa zwrotu - odmawiam zwrotu w uzasadnieniu że odmowa zwrotu przez allegro, wpłata zrobiona na konto ....... wtedy inaczej liczą punkty 😄
A już zrobiłam zwrot. I wysłałam kasę... Nie oczekiwałam takiego od Allegro.