anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jakość sprzedaży - utrata punktów przez zwrot bez Allegro Finanse

pikabuka-shop
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry!

Mam duży problem z moim kontem, który nie udaje się rozwiązać przez kontakt z supportem przez kilka dni. Moze ma ktos podobna sytuacje i doradzi jakies rozwiazanie.

Zamówienie do Czech z płatnością za pobraniem wyslane 20.06.2024. Zamówienie wysłane, odebrane i zwrócone. Zwrot nadany 26 cze 2024 i odebrany 28 cze 2024.

Od 29 czerwca mam spadek punktów o 40, dlatego ze punkty za brak zwrotów były zabrane, a za zwrot opłaty klientowi nie zostały naliczone. Tym straciłam min 40 punktów, rating spadł mi z Super + do Super. Zawsze to mocno wpływa na sprzedaż. Punkty nie zostały mi naliczone automatycznie, ponieważ płatność była nie przez Allegro Finanse, to jest zamówienie do Czech z płatnością przy odbiorze (Packeta). Także rabat transakcyjny był otrzymany w dniu 30.06.2024, ale nie powróciło to moich punktów i obniżyło rating konta. 

Support odmawia zwrotu punktow oraz usuniecia zamowienia ze statystyk. 

Czy mial ktos podobny problem? Jak rozwiazaliscie?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kostas11
#21 Demiurg#

@pikabuka-shop zrób odmowa zwrotu - odmawiam zwrotu w uzasadnieniu że odmowa zwrotu przez allegro, wpłata zrobiona na konto .......  wtedy inaczej liczą punkty 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

pikabuka-shop
#7 Wielbiciel#

A już zrobiłam zwrot. I wysłałam kasę... Nie oczekiwałam takiego od Allegro.

oznacz moderatorów