anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jakość sprzedaży

Wedzarnie1989
#8 Zapaleniec#

witam, jak to jest zrealizowane przeszło 50 zamówien a w zakładce jakość sprzedaży pokazuje 11.

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Wedzarnie1989  Ja widzę od początku kwietnia u Ciebie 47 zamówień.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Wedzarnie1989
#8 Zapaleniec#

wiec dlaczego w zakładce mam

Zrealizowane zamówienia:11
Każde zrealizowane zamówienie to potwierdzenie Twojego doświadczenia jako sprzedawcy.

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

A nr przesyłki wprowadzony, i status zmieniony na wysłane ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Wedzarnie1989
#8 Zapaleniec#

jasne ze tak

oznacz moderatorów

Wedzarnie1989
#8 Zapaleniec#

jest tu ktoś kto jest w stanie to zweryfikować

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@Wedzarnie1989, a co dobrego sprzedajecie, bo login brzmi smacznie 😄

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Wedzarnie1989 Prześlij mi proszę zdjęcie lub zrzut ekranu z tym komunikatem. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Wedzarnie1989
#8 Zapaleniec#

statystyki.png

oznacz moderatorów

hurt-met
#11 Animator#

może naruszenie regulaminu masz a to minus 200 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Wedzarnie1989 Zgodnie z informacją z tego artykułu, zamówienie traktowane jest jako zrealizowane, kiedy:

  • klient wystawił Ci ocenę polecam
  • status przesyłki w systemie przewoźnika zmienił się na "wysłana"
   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Wedzarnie1989
#8 Zapaleniec#

zle to działa prosze sprawdzic zle zlicza

oznacz moderatorów

La-Cucaracha
#9 Pomysłodawca#

Dodam tylko, ze odnośnie tego punktu

  • status przesyłki w systemie przewoźnika zmienił się na "wysłana"

musi zmieścić się w podanym przez Ciebie czasie wysyłki.

Np masz ustawiony czas wysyłki 24 godziny, zamówienie 12.00 pakujesz i wysyłasz następnego dnia kurier odbiera o 9.00 myślisz super zmieściłem się, a tu niespodzianka kurier zczytał paczkę dopiero o 15.00 i dopiero wtedy w systemie pokazała się jako wysłana 🙂

W takim wypadku nie zlicza Ci zamówienia jako zrealizowanego.

oznacz moderatorów

Wedzarnie1989
#8 Zapaleniec#

tez sa w czasie zrobione

Numery przesyłek uzupełnione w terminie:100%

oznacz moderatorów

La-Cucaracha
#9 Pomysłodawca#

Tylko numer przesyłki uzupełniony przez Ciebie w Allegro to nie to samo co zeskanowanie paczki przez kuriera. Liczy się czas o której kurier zeskanował paczkę.

Też miałem podobny problem, niby wszystko o czasie było wprowadzane, a i tak połowy zamówień nie zliczało i właśnie skanowanie paczek przez kuriera po 16 okazał się problemem. Zmieniłem czas wysyłki z 24 na 48 godzin i już wszystko ładnie zlicza.

oznacz moderatorów

Wedzarnie1989
#8 Zapaleniec#

ja mam czas  wysyłki 21 dni a teraz to juz 60 wiec z tym tez nie ma problemu, jest blad po stronie zliczania

oznacz moderatorów

La-Cucaracha
#9 Pomysłodawca#

Z ciekawości czym wysyłasz? kurier, poczta?

U mnie zlicza cacy.

oznacz moderatorów

Wedzarnie1989
#8 Zapaleniec#

fedex 90 procent

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Wedzarnie1989 Czytanie statusów dostawy działa tylko dla zintegrowanych z nami partnerów logistycznych, niestety Fedex nie jest jednym z nich. Stąd też, jeśli nadajesz przesyłki przez ich system, te zamówienia nie są u Ciebie traktowane jako zrealizowane. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Wedzarnie1989
#8 Zapaleniec#

to rzeczywiście wasz system ma tyle wspólnego z oceną i z jakością sprzedaży co świnia z niebem, czym ja się różnię mniej robię że mi paczek nie zaliczacie???

oznacz moderatorów