anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

jakość sprzedaży

winylefm
#7 Wielbiciel#

Sprawdziłem sobie dziś "poziom jakości sprzedaży"
W porównaniu z dniem poprzednim w panelu jakość sprzedaży okazało sie, że dostałem +15 punktów za brak dyskusji, +12 za wysyłkę w terminie i plus 70 punktów za brak pytań od klientów. Dzięki.

W podsumowaniu jednak okazało sie, że mój poziom jakości sprzedaży spadł o -43.

Za co???????

Chyba, że to taka kreatywna matematyka.

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

TechartGSM
#12 Orędownik#

Nie +70, tylko -70, dodaj +15 i +12 i masz -43. Matematyka.

 

oznacz moderatorów

winylefm
#7 Wielbiciel#

 

 

skopiowałem, wkleiłem.

"Brak pytań od klientów

szczegóły
70 / 70 pkt
+70 pkt"

więc pytam ponownie. jeżeli ma być minus, skorygujcie.

a jak plus to też skorygujcie.

nawiasem mówiąc ostatnie pytanie było ponad miesiąc temu.

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

ale nie Masz punktów za szybkie odpowiedzi w w dyskusjach i na pytania ... prosta matematyka ..prawda ?

oznacz moderatorów

winylefm
#7 Wielbiciel#

dobra.

jest zapisane 70 na plus.

nie mam pytań od kupujących.

nie mam dyskusji.

więc nie mam punktów za szybkie odpowiedzi.

i dostaję 70 na minus.

może dla Was prosta.

 

oznacz moderatorów

winylefm
#7 Wielbiciel#

Sprawdziłem sobie dziś "poziom jakości sprzedaży"
W porównaniu z dniem poprzednim w panelu jakość sprzedaży okazało sie, że dostałem +15 punktów za brak dyskusji, +12 za wysyłkę w terminie i plus 70 punktów za brak pytań od klientów. Dzięki.

W podsumowaniu jednak okazało sie, że mój poziom jakości sprzedaży spadł o -43.

Za co???????

Chyba, że to taka kreatywna matematyka.

oznacz moderatorów

TechartGSM
#12 Orędownik#

Dobra, rozpiszę Ci bo widzę że na skróty nie przejdzie:

Średni czas odpowiedzi: -100pkt

Terminowe odpowiedzi: -40pkt

Daje to -140pkt.

Brak pytań od klientów: +70pkt

Wchodzimy z matematyką:

-140 + 70 = -70

oznacz moderatorów

winylefm
#7 Wielbiciel#

czyli przy braku pytań dostaję -100 za średni czas odpowiedzi i -40 za terminowe odpowiedzi.

wtedy sie zgadza.

jak wiec sprowokować kupujących do pytania i otwierania dyskusji?

oznacz moderatorów

TechartGSM
#12 Orędownik#

Poproś znajomego o zadanie pytania i odpowiedz na nie w mniej niż 4h.

Wiem, irracjonalne. Ale za to jak najbardziej prawdziwe!

oznacz moderatorów

winylefm
#7 Wielbiciel#

dzieki.

fajny pomysł. kara za bezproblemowość w sprzedaży.

🙂

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

taa... wykryją powiązanie i zbanują obydwa konta , a moze i nie tylko obydwa

oznacz moderatorów

D3Companion
#8 Zapaleniec#

Mordo, nie martw się ja dzis z Super Sprzedawcy dostałem - 270 punktów i zostałem zdegradowany do Neutrala za 1  niewysłaną paczkę, która została i tak odebrana przez kupującego, ale nie nadałem numeru wysyłki.... 

oznacz moderatorów

winylefm
#7 Wielbiciel#

w **** mam te ich oceny, ale lubię porządek.

oznacz moderatorów

TechartGSM
#12 Orędownik#

Mógłbym spróbować pomóc, ale nie masz nic wystawionego, nie ma o co pytać 🙂

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@winylefm wysyłaj uszkodzony towar lub niekompletny wówczas będziesz miał dyskusje i punkty😛

oznacz moderatorów