Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co się dzieje z jakością sprzedaży.. odkąd wprowadziliście nowe miary spadliśmy z super sprzedawcy na psy.......
pracujemy od 8-16 wysylamy do 15 na bieżąco przesyłki a mamy - 10 dzień w dzień za brak wysylki tego samego dnia. zadowolenie kupujący nie zależnie od pozytywów walicie od -11 do -19, a jaka nasza wina wina ze one box nie przyjechał???? Czas chyba na ankietę i pilny powrót do poprzednich ustawień sorzedaży bo to ... szczerze?
Stracicie zaraz wszystkich jak **piiip**!!!!!!!!!!!!
To zauważyłem i o to PYTAM: CO spowodowało ODJĘCIE 95 punktów, bo wszystko co jest poniżej nijak o tym nie mówi. Jak sięgnę pamięcią - takiego DZIKIEGO skoku NIGDY nie zaobserwowałem. Był podobny sok na mniejszą skalę gdy to kupujący pomylił "łapki" i zaminusował, gdy go zapytałem dlaczego - był zdziwiony i zmienił na kciuk w gorę. Minuski jednak zostały...żenada.
Przedziwne...Tego jeszcze nie było - w dniu wczorajszym tj 19.03 NIKT nie zaglądnął = ZERO wizyt...Ostratyzm mnie spotkał?
@nantri_01 Spadki masz w mierze "Wysyła w terminie" (można w tej mierze zdobyć maksymalnie 40 punktów, Ty zdobyłeś ich 28). Wszystkie dane widzisz w swojej zakładce Jakość mojej sprzedaży. Znajdziesz tam liczbę punktów, jaka byłą do zdobycia w danej mierze i liczbę punktów, jaką zdobyłeś. Końcowa ocena oraz wskaźniki jakościowe, które widzisz w panelu, wpływają na Twoją pozycję w trafności.
...wysyłam nawet PRZED TERMINEM - to jest "NAGRODA" za szanowanie klienta! Wniosek sam się nasuwa: -WYSYŁAJ W NASTĘPNYM DNIU a wyjdziesz na SUPER PLUS!!! - olej kupującego! Dziękuję za taki "algorytm" - kupujący jest dla mnie WAŻNIEJSZY niźli ten **piiip**YZM "algorytmowy". Mnie wystarcza 100 / 100 pozytywnych ocen od KUPUJĄCYCH a te....nieważne.
@nantri_01 Nie powinieneś nadawać paczek przed terminem, tylko zgodnie z deklaracją.
Interesujące z tą punktacją: 40 - 28 = 12 punktów - pozostało do wyjaśnienia pozostałe 95 - 12 = 83 punkty. Jak wysyłałem taki i nadal będę wysyłać - szacunek kupującemu przede wszystkim.
@ko_alka Naprawdę?
To dlaczego widnieje informacja "Podczas tworzenia tej oferty sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 3 dni roboczych"?
DO 3 DNI, A NIE TRZECIEGO DNIA.
Super+ = "dzień świstaka"...mam 100/100 od kupujących a "super+" i MINUSY wynikające z "szybka wysyłka" to chyba dla kabaretów...