Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co się dzieje z jakością sprzedaży.. odkąd wprowadziliście nowe miary spadliśmy z super sprzedawcy na psy.......
pracujemy od 8-16 wysylamy do 15 na bieżąco przesyłki a mamy - 10 dzień w dzień za brak wysylki tego samego dnia. zadowolenie kupujący nie zależnie od pozytywów walicie od -11 do -19, a jaka nasza wina wina ze one box nie przyjechał???? Czas chyba na ankietę i pilny powrót do poprzednich ustawień sorzedaży bo to ... szczerze?
Stracicie zaraz wszystkich jak **piiip**!!!!!!!!!!!!
te piiip to a..m....a...z...o....n
@BCGEnterprise Niestety jeśli nie chcecie tracić punktów musicie pisać o wykluczenie tych przesyłek z miar (do allegro podajecie numery zleceń)
@BCGEnterprise jeśli przesyłki nie zostały nadane zgodnie z czasem z winy przewoźnika, takie zamówienia należy do nas zgłosić, aby zostały wykluczone z jakości sprzedaży.
a co z zadowoleniem i poleceniem od kupujących. wczoraj jeden pozytyw a dzis -19 punktów, dzień w dzień co raz mniej straciliśmy super sprzedawce pracując tak samo jak wcześniej. deklarowqany czas wysylki 2 dni a wysylamy do 15
Po prostu zamkniemy 3 konta bo to bez sensu.
Za co dokładnie mamy od wczoraj -10 punków?
@BCGEnterprise przecież macie w ocenie odjęte gwiazdki! Średnia ocen wam spadła
@BCGEnterprise jest to porównanie do wyników z zeszłego miesiąca. To nie oznacza, że zostało Wam odjęte 10 punktów, tylko że względem poprzednich 30 dni macie o 10 punktów mniej.
Spadek jakości z poziomu Super na Dobry jest związany z otrzymaną 21 lutego negatywną oceną.
ok, a co z super sprzedawcą? jaki powód utraty? spełniamy dalej warunki.
@BCGEnterprise aby mieć Super Sprzedawcę należy spełnić takie warunki:
Nie spełniasz warunku dotyczącego poziomu Super lub Super+ przez 14 dni, możesz to sprawdzić w zakładce Jakość sprzedaży.
Interesujące... MNIE odjęliście dzisiaj 95 punktów i nijak nie umiem znaleźć odpowiedzi - "Z JAKIEGO POWODU" . Mam 100 / 100 pozytywów ZERO NEGATYWÓW a punkty odjęto...Mam super 30/30 dni a nawet więcej dni i co..."zachęta" że tylko skakać z radości!
@nantri_01 gdy tracisz tytuł super sprzedawcy allegro zawsze o tym informuje i podaje miary, które przestały spełniać wymagania 🙂 w panelu sprzedaży również widać dlaczego.
Nie straciłem tytułu "super" a w panelu sprzedaży NIE ZNAJDUJĘ ŻADNEGO wyjaśnienia . Odjęto w dniu 12 punktów za "nieterminowe"(cokolwiek to znaczy bo też nic nie znalazłem) a finalnie za dzień UWALONO 95% punktów a dlaczego....próżno szukać. Tak zwane MIARY nie wskazują aż takiego spadku.
@nantri_01 W którym miejscu widzisz informację o odjętych punktach? Czy nie jest to po prostu porównanie do poprzedniego miesiąca?
@nantri_01 Nie mam dostępu do Twoich zakładek. Prześlij zrzut ekranu.
Ale na zdj widać tylko trzy miary
@nantri_01 Różnica 95 punktów jest między wczorajszym a dzisiejszym wynikiem. Możesz to zobaczyć najeżdżając kursorem na wcześniejszą kropkę na wykresie. 18 marca Twój wynik za ostatnie 30 dni to 395 punktów.