Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam cała społeczność Sprzedawców Allegro.
Czy także odnosicie wrażenie że jakość odpowiedzi od personelu Allegro dramatycznie spadła? Ja ostatnio borykam się z brakiem pomocy, merytorycznej odpowiedzi i odmowami zwrotu prowizji w przypadkach oczywistych. Zmusza mnie to do wykonywania dodatkowej pracy w tym odwołań od błędnych decyzji Allegro. Odnoszę wrażenie że wiele spraw załatwiają automaty i bezmyślne boty a nie rozumna istota. Czy także macie takie problemy czy to tylko moje wrażenie.
Jak sobie z tym radzicie?
Jak przejść bota i dotrzeć do człowieka który merytorycznie odpowie i pomoże?
Pozdrawiam, Andrzej
@eland24 na niektóre zgłoszenia odpowiada Allina i Allbert, zaprojektowane boty, które mają możliwie jak najszybciej rozwiązać problem osoby zgłaszającej. Jeśli ich odpowiedź nie wyczerpie tematu, wciąż można przesłać wiadomość do Doradcy.
Nie, chodzi mi o to że odpowiedzi jakie dostaję brzmią tak jakby ktoś kto odpowiada nie czytał zapytania. Odmowy udzielenia prowizji są sprzeczne ze stanem faktycznym (wpłatę zwrócono, uzasadnienia nikt nie czytał z Allegro) . Walczę z prostą sprawą od 28 marca. Dostaję już o odpowiedź od 6 osoby i która prosi mnie o to samo co poprzednie. Automatyzacja pracy Allegro jest tragiczna dla jakości rozwiązywania spraw. Allegro zagubiło paczkę zwrotną klienta i już 3 tydzień jej szuka. Klient założył dyskusję i dostaje zdawkowe odpowiedzi i krew go zalewa. ... i wie Pani co zrobiło Allegro? Dyskusję nie rozwiązało od 3 tygodni (bo nie może doszukać się paczki), oznaczyło mi ją jako nierozwiązana i obniżyło ocenę kontra. Dobre co? TYLKO MNIE NIE JEST DO ŚMIECHU !!!
@eland24 z tego co widzę to rabaty transakcyjne zostały przyznane.
Jeśli chodzi o zgłoszony problem z wyszukiwarką, to Dział techniczny zweryfikował zgłoszenie i nie potwierdził błędu. Wyszukiwarka dzieli frazę z myślnikami na oddzielne pomniejsze frazy, dlatego Doradca sugeruje wpisywanie nazw w cudzysłowie.
Rozumiem niezadowolenie z otrzymywanych odpowiedzi w sprawie trwającej dyskusji, jednak działania są zgodne z procedurą, w tej sytuacji muszę poprosić Cię o cierpliwość odpowiedź w tej sprawie otrzymasz w wiadomości e-mail (nr 41226209).
1. Rabaty zostały przyznane po odwołaniu. To dodatkowa i niepotrzebna praca. Bot rozpatrujący te sprawy działa niepoprawnie bo to już kolejne odwołanie w takiej samej sprawie. Automat Allegro załatwiający tematy zwrotów działa niepoprawnie i zmusza do pilnowania takich spraw i pisania odwołań.
2. Wpisywanie przedmiotu w cudzysłowie nie jest rozwiązaniem. Przecież klient szukający przedmiotu tak też nie szuka. Zawsze wyszukiwarka działała poprawnie i nie było potrzeby wpisywania cudzysłowia. Wpisywanie cudzysłowia komplikuje i wydłuża dalszą pracę z przedmiotem. Czy to ograniczenie wyszukiwarki dla sprzedawców czy jej błąd ? Pytam o to już od 28.03 i nie dostałem odpowiedzi.
3. Proszę wpisać bez cudzysłowia - DS-KH9510-WTE1. Po wyfiltrowaniu od najtańszych, dostanie pani całą stronę przedmiotów nie spełniających zapytania. Tak ma być? Zawsze działało to poprawnie.
4. Dyskusja o której mówimy jest nierozwiązana z Państwa winy. To Allegro zagubiło paczkę. Zdarza się to nie jest problem. Ale to ze szukacie jej już 3 tydzień i odpowiadacie klientowi bez troski - to nie jest już ok. Do tego oznaczyliście dyskusję jako nierozwiązaną i odjęliście mi 60 punktów od oceny jakości sprzedaży !!!! Przecież to jest moja wina że nie możecie rozwiązać tej sprawy !!! Rozumiem że dyskusja musi czekać na rozwiązanie, jak tylko dostanę zwracaną przez klienta paczkę to zwrócę szybko wpłatę, ale PROSZĘ nie obniżać mi o 60 punktów jakości sprzedaży bo to nie moja wina. To kolejny dowód że państwa pomysły automatyzacji nie działają poprawnie. Denerwują klientów i sprzedawców.
@la_nika Użycie cudzysłowowa w zapytaniu wyszukiwarki nie rozwiązuje problemu, bo zapewne 99% użytkowników nawet nie wie o takiej możliwości, bo to nie są informatycy. No chyba że wyszukiwarka zacznie robić takie podpowiedzi podczas wyszukiwania. Żeby wyszukiwarka działała, należy ją testować na zwykłym Kowalskim, a nie na specjalistach, dla których to oczywiste.
Wyszukiwarka została zmienna. teraz wyszukuje błędne przedmioty. Proszę o potwierdzenie że też macie błędne odpowiedzi.
@drekenzes @eland24 rozumiem. Tak jak pisał kolega z Działu technicznego nie jest to błąd, natomiast przekazuję Wasze argumenty i opis problemu do zespołu, który zajmuje się wyszukiwarką. Dam znać, jeśli otrzymam odpowiedź w tej sprawie.
Problemu nie rozwiązano.
Wyszukiwarka wyszukuje błędne przedmioty. Proszę pozostałych sprzedawcówo potwierdzenie że też macie błędne odpowiedzi.
@la_nika Niestety jest jakiś problem z wyszukiwarką, zauważyłem to już kilka razy gdy nie mogłem odnaleźć swojego produktu w wyszukiwarce, nie zgłaszam tego jako sprzedający. Niestety jako kupujący także jestem zaniepokojony wyszukiwarką. Ostatnio szukałem dla córki słuchawek bezprzewodowych, wybór padł na Haylou S35 ANC.
Wyszukiwarka Allegro to screen nr 1.
Wyszukanie tych słuchawek na Google to screen nr 2.
Widoczność tych słuchawek na Allegro to screen nr. 3 oraz html
Ja wpisałem Natalia Szroeder cd a ci mi wyszukalo Natalia Przybysz . Zgadzam się wyszukiwarka źle działa od kilku lat
@wojtekmarchewka Korzystasz z widoku Allegro Business, dlatego na liście wyszukiwania widzisz wyłącznie oferty, w których sprzedający wystawiają fakturę.
Jeśli chcesz przejść na widok konsumencki, to w rozwijanym panelu konta po prawej stronie