Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Właśnie klient kupił 3 razy a zapłacił raz. Dlaczego to ja muszę edukować klientów że wystarczy ponowić płatność zamiast kupować ponownie? Co za problem dla allegro przy próbie ponownego zakupu tego samego wyświetlić komunikat:
"kupiłeś przed chwilą ten produkt i go nie opłaciłeś, czy jesteś pewien że nie chcesz opłacić poprzedniego zakupu i kupić ponownie to samo?"
Allegro woli żebym musiał wnioskować o zwrot prowizji i tracił czas na dodawanie sztuk do aukcji. Bo a nuż nie zawnioskuje.
Tak jest praktycznie codziennie. Nic nie dało odwrócenie procesu zakupowego.
allegro zna problem ale go ignoruje
bo żeby to zmienić, to trzeba zapłacić informatykom, a ci do biura nie przyjdą 🙂
i pyk w ten sam dzień drugi raz 3 razy kupione to samo, ale tym razem bez żadnej wpłaty 😀
a potem będzie że za dużo wnioskuję w stosunku do średniej i mi zablokują wnioskowanie