Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, od wczoraj minęła już ponad doba od kiedy moje konto zostało zablokowane - sprzedaż oraz obsługa ofert. Jako powód zawieszenia - nierozwiązana dyskusja z kupującym - sytuacja wygląda tak iż Allegro ONE zgubiło przesyłkę i od ponad tygodnia nie są w stanie przedstawić swojego stanowiska w tej sprawie, mam codziennie maile że jeszcze nic nie ustalili, damy znać itp. Wysłaliśmy więc do kupującego nowy produkt na swój koszt - znów Allegro ONE nie ogarnęło przesyłki i nie ma statusu.. Dyskusja -> reakcja Allegro - zablokowanie konta -> Zwrot pełnej kwoty kupującemu -> Cisza....
Z mojego punktu widzenia wygląda to tak, że straciłem 2 produkty, zwróciłem kupującemu kwotę za zakupy i w pakiecie mam od ponad doby zablokowane konto. Pisałem już do obsługi Allegro w tej sprawie dwukrotnie i ciągle cisza...
Kupujący nie ma do nas żadnych pretensji, chciałby produkt dostać, najpewniej jak już zwróciliśmy mu pieniądze zamówi ponownie, lub zgłosi jak "zaginiony" towar w końcu do niego trafi.
Proszę o jakąś reakcję moderatora lub interwencję w tej sprawie - mamy weekend, kilkaset produktów w ofercie i żadnej możliwości edycji ofert, cen itp. Jest to mocno nie fair..
Nie będzie takiej reakcji jakiej oczekujesz, moderacja nie odblokuje Ci konta.
@Motocar_Gdansk Cześć. Rozumiem, że jest to dla Ciebie trudna sytuacja. Poproszę odpowiedni zespół o szybsze zweryfikowanie tej sprawy - z pewnością wszystko się wyjaśni. Otrzymasz odpowiedź mejlową.
@Motocar_Gdansk Konto zostało odblokowane 🙂
Odblokowane, dziękuję za sprawną pomoc 🙂
@Allegro_One Jaka piękna katastrofa....
Teraz pozostanie wyjaśnienie losów 2 zaginionych przesyłek, łącznie 3 (jeszcze jedna z innego zamówienia)..
@Motocar_Gdansk Bardzo Cię przepraszam, że tyle to trwa. Otrzymasz odpowiedź w korespondencji 25093280. Sprawdzamy z przewoźnikiem co się wydarzyło.