Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
ile dni będziecie doręczać przesyłkę?
470315279544100113037459
to już trwa ponad 2 tygodnie
odbiorca się trochę niecierpliwi
@RED To już dawno po terminie...
Też tak miałam pewnie paczka została zgubiona ☹️
Wątek jakoś na popularności zyskał , w końcu coś nowego , nie tylko łony i łony ...
Ale mogę cię pocieszyć ze u mnie reklamacje rozpatrzona w 3 dni i kasa na kącie
I nawet pani sama zadzwoniła i przeprosiła 😁
Poproszę o numer do tej pani 😉 Ja ciągle im coś muszę dosyłać.
@BEMISIE Załączaj wszystko od razu, to będzie szybciej
Niby wszystko w/g arkusza jest załączone a to ubezpieczyciel chce jakieś dodatkowe oświadczenie itd. Najciekawsze są reklamacje paczek które inpost sam zgłasza że zniszczył i co ma z nimi zrobić. Do nich też ja muszę protokół szkody wypełniać 🙂
To nie wiem jak to tam działa bo ja tylko musiałam podać nr paczki opisać paczkę wymiary kolor itp co było w środku kwotę roszczenia podać a i zrzut ekranu z allegro zakupu i to wszystko a i nr konta
Być może konsumenta załatwiają znacznie szybciej od sprzedawcy 😉
Ja sprzedawałam Konsument był lekko w......y 😀
Dzień dobry,
status paczki jest weryfikowany. Na chwilę obecną zalecamy jednak zgłoszenie w sprawie przesyłki reklamacji.
W celu złożenia reklamacji konieczne jest wypełnienie formularza reklamacyjnego udostępnionego na stronie internetowej: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
Przepraszamy za niedogodności.
@InPost @KIKOPIKO Śmieszne jest, że inpost sam się do mnie zgłosił z tą przesyłką, że ją szukają jakieś 10dni temu, opisałem przesyłkę, co w niej było i itp
i cisza, na moje kolejne maile nikt nie odpowiada
Zastanawiam się co reklamować np: indolencje pracowników, pazerność firmy (wiedzą, że usługa nie wykonana, kasa wzięta) czy reklamację reklamacji 🙂
Miałem w ubiegłym roku sytuację, że 3 miesiące InPost doręczał przesyłkę i w końcu się udało. Klient cierpliwie czekał i nawet nie zapytał co się dzieje z jego paczką 😯