anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kiedy przesyłka zostanie doręczona do kupującego?

RED
#21 Demiurg#

@InPost 

ile dni będziecie doręczać przesyłkę?

470315279544100113037459

to już trwa ponad 2 tygodnie

odbiorca się trochę niecierpliwi

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

fox_paws
#16 Inspirator#

@RED To już dawno po terminie...

------------------------------------
Allegro No Box, No Kurier
oznacz moderatorów

KIKOPIKO
#10 Popularyzator#

Też tak miałam pewnie paczka została zgubiona ☹️ 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@RED raczej nie znajdą , trzeba składać reklamację , moja też wisi już 2 tygodnie @InPost ,,nie chcem , ale muszem .,,

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Wątek jakoś na popularności zyskał , w końcu coś nowego , nie tylko łony i łony ...

mdrogeria_0-1739462629036.png

 

oznacz moderatorów

KIKOPIKO
#10 Popularyzator#

Ale mogę cię pocieszyć ze u mnie reklamacje rozpatrzona w 3 dni i kasa na kącie 

I nawet pani sama zadzwoniła i przeprosiła 😁 

oznacz moderatorów

BEMISIE
#7 Wielbiciel#

Poproszę o numer do tej pani 😉 Ja ciągle im coś muszę dosyłać. 

oznacz moderatorów

fox_paws
#16 Inspirator#

@BEMISIE Załączaj wszystko od razu, to będzie szybciej

------------------------------------
Allegro No Box, No Kurier
oznacz moderatorów

BEMISIE
#7 Wielbiciel#

Niby wszystko w/g arkusza jest załączone a to ubezpieczyciel chce jakieś dodatkowe oświadczenie itd. Najciekawsze są reklamacje paczek które inpost sam zgłasza że zniszczył i co ma z nimi zrobić. Do nich też ja muszę protokół szkody wypełniać 🙂

oznacz moderatorów

KIKOPIKO
#10 Popularyzator#

To nie wiem jak to tam działa bo ja tylko musiałam podać nr paczki opisać paczkę wymiary kolor itp co było w środku kwotę roszczenia podać a i zrzut ekranu z allegro zakupu i to wszystko a i nr konta 

oznacz moderatorów

BEMISIE
#7 Wielbiciel#

Być może konsumenta załatwiają znacznie szybciej od sprzedawcy 😉

oznacz moderatorów

KIKOPIKO
#10 Popularyzator#

Ja sprzedawałam Konsument był lekko w......y 😀

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry,

status paczki jest weryfikowany. Na chwilę obecną zalecamy jednak zgłoszenie w sprawie przesyłki reklamacji. 

 

W celu złożenia reklamacji konieczne jest wypełnienie formularza reklamacyjnego udostępnionego na stronie internetowej: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje

 

Przepraszamy za niedogodności. 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@InPost @KIKOPIKO Śmieszne jest,  że inpost sam się do mnie zgłosił z tą przesyłką, że ją szukają jakieś 10dni temu, opisałem przesyłkę, co w niej było i itp

i cisza, na moje kolejne maile nikt nie odpowiada

Zastanawiam się co reklamować np: indolencje pracowników, pazerność firmy (wiedzą, że usługa nie wykonana, kasa wzięta) czy reklamację reklamacji 🙂

oznacz moderatorów

kotzpsem
#9 Pomysłodawca#

Miałem  w ubiegłym roku sytuację, że 3 miesiące InPost doręczał przesyłkę i  w końcu się udało. Klient cierpliwie czekał i nawet nie zapytał co się dzieje z jego paczką 😯

oznacz moderatorów