Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
otrzymuję często pytania od swoich Klientów "kiedy przesyłka zostanie wysłana?" podczas gdy została wysłana dzień wcześniej i nr listu przewozowego również został wprowadzony (status zamówienia zmieniony na Wysłane).
Poniżej przykład.
Proszę o rozwiązanie problemu.
Cią
@rox-trade1 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Konsultuję to z działem technicznym, wrócę tutaj, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
@rox-trade1 wracam z odpwiedzią 🙂
Wszystko wskazuje na to, że nie podajesz prawidłowych danych e-mailowych w InPost. Dlatego statusy przesyłki nie są widoczne (również u nas w systemie).
Przy nadawaniu przesyłki trzeba podać adres e-mail (adresy e-mail w korespondencji prowadzonej w ramach Allegro wyświetlamy jako ciąg znaków w domenie @allegromail.pl) przypisany do danej transakcji (chodzi o ten długi adres z plusikiem).