anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klienci nie widzą nr listu przewozowego mimo, iż jest dodany

rox-trade1
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry

otrzymuję często pytania od swoich Klientów "kiedy przesyłka zostanie wysłana?" podczas gdy została wysłana dzień wcześniej i nr listu przewozowego również został wprowadzony (status zamówienia zmieniony na Wysłane). 

Poniżej przykład.

Proszę o rozwiązanie problemu.

CiąScreenshot_20220517-100534_Allegro (1).jpgZamówienie (2).jpg

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rox-trade1 dziękuję za Twoje zgłoszenie! Konsultuję to z działem technicznym, wrócę tutaj, gdy tylko otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@rox-trade1 wracam z odpwiedzią 🙂 
Wszystko wskazuje na to, że nie podajesz prawidłowych danych e-mailowych w InPost. Dlatego statusy przesyłki nie są widoczne (również u nas w systemie).
Przy nadawaniu przesyłki trzeba podać adres e-mail (adresy e-mail w korespondencji prowadzonej w ramach Allegro wyświetlamy jako ciąg znaków w domenie @allegromail.pl) przypisany do danej transakcji (chodzi o ten długi adres z plusikiem).


   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów