Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Przed chwilą zadzwonił klient z pretensjami i grożeniem że wystawi nam odpowiedni komentarz. Chodzi o dostarczenie przesyłki w 3 paczkach. Jego zdaniem powinniśmy wysłac w jednej , a wysłaliśmy w trzech (gabarytowo jest to niemozliwe) , oczywiście zapłacił jeden raz za wszystkie paczki zgodnie z informacją w aukcji. Na aukcji jest informacja jak wysyłamy jakimi kurierami itp. Klient twierdzi ze pracował w firmie kurierskiej i powinny być w takim razie 3 listy z tym samym nr. czego nie da się zrobić . Nie wiem jak się do tego odnieść jak dostanę negatywa. Paczka wysłana w terminie wszystko zrobione idealnie. Prosze o jakies wskazówki co można zrobić w takim przypadku.
Pierwsza sprawa, nie wiadomo co to klientowi przeszkadza, nie ma co się na tym rozwodzić.
Druga sprawa, ja np mam usługę kurierską w ramach własnej umowy, jest to InPost. Nadając bezpośrednio przez API do InPostu jestem wstanie wygenerować 3 etykiety o tym samym nr nadania. Przesyłki są osobno oznaczone jako 1/3 z 2/3 i 3/3. Klient ma trochę racji w tym zakresie. Nie wiem czy tak się da w ramach wysyłek Allegro. Piszę Ci to by poszerzyć Ci wiedzę i mieć więcej argumentów do rozmów z klientem. Możesz próbować mu wytłumaczyć że używając usług na umowie Allegro nie ma takiej opcji. Co do za metoda wysyłki w ogóle?
Jest to paczka gabarytowa na ale nie na umowie Allegro. Klient zakupił 3 przedmioty ale ze względu na gabaryt musieliśmy rozbic na 6 paczek róznymi kurierami (informacja na aukcji) . 3szt były wysłane pocztą i 3 szt były wysłane DPD . Automat tak właśnie wpisuje 1/3 2/3 3/3 dokładnie tak były oznaczone wysyłki. tak jest na Poczcie i w DPD Próbowaliśmy tłumaczyć całą sytuację ale bezowocnie. Nie wiem co klientowi przeszkadza jeżeli otrzymał wszystko co zamawiał. Z rozmowy wynikało że powinniśmy to wysłac paletą , ale w aukcji nie ma takiej informacji o wysyłce paletowej, nie wysyłamy na paletach.
@extrasen też nie rozumiem niestety. Myślę, że to dobre rozwiązanie jak my spróbujemy to klientowi wytłumaczyć.
Jak nie wiadomo o co chodzi kupującemu, to wiadomo że chodzi mu o kasę. Pewnie chce rabat.
@extrasen szukam dla Ciebie rozwiązania, bo zależy mi, żeby pomóc.
Proszę napisz do nas przez formularz kontaktowy z konta, z którego było zamówienie. Podaj login klienta i numer zamówienia, a my spróbujemy się z klientem skontaktować i wyjaśnić sprawę z naszej strony.
Postaramy się uspokoić sytuację, jeśli tylko będzie taka możliwość 🙂