anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient dokonuje zwrotu towaru, którego fizycznie jeszcze nie otrzymał.. jak to możliwe??

kontaktD
#9 Pomysłodawca#

Witam, 

Po raz kolejny taka sytuacja. Zamówienie z niezmienionym statusem oznaczone jako "nowe" a klient zgłasza jego zwrot! 

Dzwonię, pytam i proszę by zanulował zakup. Tłumaczę, że pieniążki zostaną zwrócone, ja mam mniejszy bałagan w systemie itd.  Klient przeszukuje opcje i jak twierdzi nie ma możliwości anulowania zakupu. 

Jak to jest możliwe, by dokonać zwrotu, czegoś, co nawet nie zostało wysłane???

 

Marzena

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

_Likos_
#19 Nestor#

@kontaktD  zdaje sie że jeśłi klient już kliknął zwrot to już nie może anulować.

Do pewnego momentu chyba są dwie opcje : anuluj oraz zwrot

Po wyborze jednej nie możne wybrać drugiej. Chociaż u nas jeżeli klient robi przed wysyłka anulacje czy tez zwrot nie ma to najmniejszego znaczenia.Procedura taka sama

oznacz moderatorów

kontaktD
#9 Pomysłodawca#

Śmieszna/dziwna sytuacja, bo gdybym nie miała podglądu na pocztę i nie zauważyła @ o zwrocie, to zamówienie spokojnie mogę dać do realizacji.

oznacz moderatorów