Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Po raz kolejny taka sytuacja. Zamówienie z niezmienionym statusem oznaczone jako "nowe" a klient zgłasza jego zwrot!
Dzwonię, pytam i proszę by zanulował zakup. Tłumaczę, że pieniążki zostaną zwrócone, ja mam mniejszy bałagan w systemie itd. Klient przeszukuje opcje i jak twierdzi nie ma możliwości anulowania zakupu.
Jak to jest możliwe, by dokonać zwrotu, czegoś, co nawet nie zostało wysłane???
Marzena
@kontaktD zdaje sie że jeśłi klient już kliknął zwrot to już nie może anulować.
Do pewnego momentu chyba są dwie opcje : anuluj oraz zwrot
Po wyborze jednej nie możne wybrać drugiej. Chociaż u nas jeżeli klient robi przed wysyłka anulacje czy tez zwrot nie ma to najmniejszego znaczenia.Procedura taka sama
Śmieszna/dziwna sytuacja, bo gdybym nie miała podglądu na pocztę i nie zauważyła @ o zwrocie, to zamówienie spokojnie mogę dać do realizacji.