anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie kończy transakcji

EQUIMM_dystr
#9 Pomysłodawca#

Pewien użytkownik już drugi raz złożył zamówienie u nas przez Allegro. Nie opłacił żadnego z zakupów. Nie kontynuuje transakcji (poprzednio przez 24h, obecne zamówienie wisi od 3:00 rano dnia dzisiejszego), nie odpowiada na telefony, SMSy. Opłaty za transakcje Allegro nalicza.

Czy można jakoś interweniować, zablokować użytkownika, z którym nie ma kontaktu, aby nie trzeba było stale rozpatrywać zamówień od tego użytkownika, które i tak nie dochodzą do skutku?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kostas11
#21 Demiurg#

@EQUIMM_dystr jak trzy razy kupi to możesz go zablokować na 6 mc 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

TechartGSM
#12 Orędownik#

@EQUIMM_dystr Czym się przejmujesz, po siedmiu dniach zamówienie nieopłacone zostanie automatycznie anulowane a prowizja automatycznie zwrócona - nic nie musisz robić...

 

oznacz moderatorów