Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Klient nie odbiera przesyłki po czym wystawia negatywną ocenę jakoby przesyłka nie dotarła na czas.
Klient złożył zamówienie w piątek a w sobotę już przesyłka czekała na odbiór.
Cytując odpowiedź od Allegro.
''Dzień dobry,
dziękuję Państwu za wiadomość i przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.
Sprawdziłam, że przesyłka 639200086403044020965700 rzeczywiście wróciła do Państwa.
Nieodebranie przesyłki nie jest jednoznaczne z odstąpieniem od umowy.
Wysłałam do kupującego powiadomienie z prośbą o pilny kontakt z Państwem w sprawie tego zamówienia. Mam nadzieję, że dzięki temu uda się rozwiązać problem.''
Rozumiem że każdy klient od tak może wystawić negatywną ocenę mimo że nie chciało mu się odebrać przesyłki?
@supleszop_pl Na Allegro - tak. Niestety tak jest.
typowe allegrowe bleble ble.
@supleszop_pl mogę potwierdzić to co napisał @pinsplash , ale jeszcze dodam ,że są inne opcje na dostanie negatywa, klient coś kupuje, 30 minut później robi zwrot, a godzinę później wystawia negatywa 😁