anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie odbiera przesyłki

supleszop_pl
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry.

Klient nie odbiera przesyłki po czym wystawia negatywną ocenę jakoby przesyłka nie dotarła na czas.

Klient złożył zamówienie w piątek a w sobotę już przesyłka czekała na odbiór.

 

Cytując odpowiedź od Allegro.

''Dzień dobry,

dziękuję Państwu za wiadomość i przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.


Sprawdziłam, że przesyłka 639200086403044020965700 rzeczywiście wróciła do Państwa.

Nieodebranie przesyłki nie jest jednoznaczne z odstąpieniem od umowy.

Wysłałam do kupującego powiadomienie z prośbą o pilny kontakt z Państwem w sprawie tego zamówienia. Mam nadzieję, że dzięki temu uda się rozwiązać problem.''

 

Rozumiem że każdy klient od tak może wystawić negatywną ocenę mimo że nie chciało mu się odebrać przesyłki?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

pinsplash
#21 Demiurg#

@supleszop_pl Na Allegro - tak. Niestety tak jest.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

typowe allegrowe bleble ble.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#12 Orędownik#

@supleszop_pl  mogę potwierdzić to co napisał @pinsplash , ale jeszcze dodam ,że są inne opcje na dostanie negatywa, klient coś kupuje, 30 minut później robi zwrot, a godzinę później wystawia negatywa 😁

oznacz moderatorów