Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam dwa zwroty do nadawcy ze względu na niedoręczenie paczki:
1) Klient nie odebrał paczki allegro miniKurier za pobraniem
2) Klient nie odebrał paczki allegro paczkomat
Obie paczki mają wystawioną FV. Co w tej sytuacji zrobić? Wystawić korektę i zrobić zwrot wpłaty za zamówienie opłacone? Jak wystawić korekte na FV pobraniową?
Najpierw poinformuj kupującego o fakcie , a faktury anuluj poprzez spięcie oryginału oraz kopii i przekreślenie z dopiskiem ,,anulowane ,, Środki zwracasz pomniejszone o koszt nadania oraz zwrotu przesyłki jeśli faktury byly na firmę , a jeśli faktury byly imienne dla konsumenta zwracasz dodatkowo koszt nadania .
@mdrogeria cyt. " a jeśli faktury byly imienne dla konsumenta zwracasz dodatkowo koszt nadania ." Zgodzę się z tobą w przypadku gdy klient odebrał przesyłkę a ty nie oferowałaś innych tańszych kosztów dostawy. W tym przypadku klient nie odebrał przesyłki, czyli nie wywiązał się z umowy odbioru zamówienia. Umowa nie doszła do skutku z winy klienta, Nie skorzystał z prawa do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny więc nie należy mu się zwrot za poniesione koszty przesłania. Ale może się mylę. Jeśli masz inne interpretacje przepisu to proszę daj link.
Zgadza się , ale allegro stanie po stronie konsumenta i czy doplata kilku zł jest warta nerwów , dyskusji , negatywa , utraty SS ??
mam tak na jednym koncie. Klient po 2 miesiącach reklamuje 5 par sznurowadeł. Niby słabe i się szybko pozrywały. zakłada spór. Ok ,piszę aby jako dowód zamieścił zdjęcia i odesłał sznurowadła. Odpisuje, że już ich nie ma i nie kończy sporu, Tracę SS, na moją prośbę na zakończenie sporu allegro nie reaguje. Jak będziemy zawsze ustępować, to za chwilę połowa użytkowników zacznie naginać regulamin i żądać zwrotu kasy za używane przedmioty.
No ok, a co z kosztami wysyłki?