Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Odpowiadamy klientom poprzez program pocztowy. Aby było szybko i zwięźle odpowiedz leci pod przyciętym cytatem z pytania. Okazuje się że do klienta dociera tylko nasze powitanie "Dzień dobry".
Odpowiedz Allegro na zgłoszenie: "Tak, problem w Centrum Wiadomości pojawia się, jak próbuje Pan cytować wiadomość Kupującego, proszę więc odpisywać bezpośrednio."
Tak w kwestii informacji dla innych jakby się dziwili że wysłali a nie dociera. Z mojej strony to jest niedoskonałość algorytmu skanującego (cenzora wiadomości) i utrudnienie dla klienta w uzyskaniu informacji przed zakupem (po wycięciu danych kontaktowych "zapytaj o produkt" przez "centrum wiadomości" jest jedyną formą)
@zak_pr, dziękuję Ci za podzielenie się swoją opinią - przekażę ją do odpowiednich rąk. 🙂
Ale temat pierwotny był bardzie opisowy " Uwaga ! Allegro wycina cytaty w odpowiedziach"
Dlaczego został zmieniony na bardziej poprawny politycznie ? "Klient nie otrzymał całej wiadomości"
Skutek ten sam ale po zmianie to jakieś wybielanie niedoskonałości systemu wiadomości Allegro albo ich skanowania (cenzorowania)
a po co cytujesz wiadomość klienta, też korzystam z programu pocztowego i takich problemów nie mam.
Jeżeli trafisz na klienta humanistę który porusza kilka tematów technicznych to jest to szybsze i klarowniejsze. Odpowiadasz pod przyciętymi jego cytatami.