anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie otrzymał zwrotu środków

radomdis7
#7 Wielbiciel#

Proszę o interwencję. Klient twierdzi że nie otrzymał zwrotu środków - zwrot był dnia 28 listopada 2022, godz 9,18, zakup z dnia 26 lis 2022, 19:41, nick klienta siaba_si

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

az1rael
#21 Demiurg#

wyślij klientowi identyfikator zwrotu (numer) i niech zapyta podając go allegro
zwroty idą nawet 5 dni roboczych

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A powiedziałeś mu że wracają skąd wyszły?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@radomdis7 to dopiero 3-ci dzień od zlecenia zwrotu , napisz mu żeby se wziął stoperan zwrot może iść do 5 dni roboczych .

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@radomdis7 Sprawdziłam ten zwrot w naszym systemie i jest poprawnie nadany, więc jeśli kupujący twierdzi, że nie dostał środków na swoje konto przekaż mu proszę aby skontaktował się z nami przez ten formularz. Nasz pracownik wygeneruje dla niego potwierdzenie, które będzie mógł wykorzystać, aby wyjaśnić tę sytuację w swoim banku. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów