Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o interwencję. Klient twierdzi że nie otrzymał zwrotu środków - zwrot był dnia 28 listopada 2022, godz 9,18, zakup z dnia 26 lis 2022, 19:41, nick klienta siaba_si
wyślij klientowi identyfikator zwrotu (numer) i niech zapyta podając go allegro
zwroty idą nawet 5 dni roboczych
A powiedziałeś mu że wracają skąd wyszły?
@radomdis7 to dopiero 3-ci dzień od zlecenia zwrotu , napisz mu żeby se wziął stoperan zwrot może iść do 5 dni roboczych .
@radomdis7 Sprawdziłam ten zwrot w naszym systemie i jest poprawnie nadany, więc jeśli kupujący twierdzi, że nie dostał środków na swoje konto przekaż mu proszę aby skontaktował się z nami przez ten formularz. Nasz pracownik wygeneruje dla niego potwierdzenie, które będzie mógł wykorzystać, aby wyjaśnić tę sytuację w swoim banku.