Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mamy trudny przypadek z reklamacją zamówienia 😞
Klient zakupił u nas towar, zgłosił reklamację - produkt miał być uszkodzony mimo że paczka była raczej w całości. Poprosiliśmy o podesłanie zdjęć a następnie o zwrot towaru na reklamację poprzez szybkie zwroty Allegro. Gdy przesyłka wróciła po otworzeniu okazało się, że jest pusta - były w niej tylko wypełniacze. Skontaktowaliśmy się z Allegro, poradziło nam aby zgłosić reklamację w Inpost. Niestety została ona odrzucona. Przewoźnik nie stwierdził ingerencji operatora w przesyłkę. Zresztą paczka gdy przyszła do nas była w całości. Co możemy w takiej sytuacji zrobić? Odrzuciliśmy klientowi reklamację, ze względu, że towar nie dotarł do nas fizycznie. Klient otworzył dyskusję, Allegro sugeruje mu wypełnienie formularza POK. To patowa sytuacja, produkt nie był tani, to było powyżej 1000 zł.
@medalik_2009 Również bez konsekwencji i obniżenia jakości.