anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

klient odsyła towar wzięty na fakture mimo informacji o odmowie zwrotu

RANATA25
#9 Pomysłodawca#

Czy ktoś miał taki przypadek, klient zakupił kamere na fakture za 3000 zł Użytkował ją prawie 2 tygodnie po czym zrobił zwrot z dopiskiem nie pasuje Przyznał się ze naprawił kamerę swoją i jest mu nie potrzebna Zanim wysłam paczkę poinformowałam go o odmowie zwrotu wpłaty jak i telefonicznie, mimo to odesłał. W dyskusji przyznał się że użytkował. Pytanie czy mam mu odesłąć tę kamerę czy zrobić zwrot na połowę ceny. Kupujący zamknął dyskusję gdy Allegro poinformowało go że mam prawo odnowy ze względu na to że wziął na fakture.

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

KOGIEL_T
#18 Luminarz#

@RANATA25  Taki przypadek miało tysiące osób, jeśli użytkował i zgłosił zwrot, to Ty wyceniasz ile taka zwrócona kamera jest warta, możesz nawet oddać 1 zł 

oznacz moderatorów

Client:35386082
#15 Entuzjasta#

Skoro nie ma prawa do zwrotu to go poinformuj, że za magazynowanie towaru pobierasz opłatę x zł od dnia (data) i prosisz w związku z tym o odbiór towaru, bo inaczej wyślesz mu fakturę za magazynowanie jego towaru.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#18 Luminarz#

@Client:35386082  Error, taką informacje klient musi otrzymać przed zakupem😉, bo po  transakcji , to ja mogę napisać, że żądam trzy |_pierdyliardy_ złotych za każdą minute😁

oznacz moderatorów

Client:35386082
#15 Entuzjasta#

@KOGIEL_T  został poinformowany, że nie ma prawa do zwrotu, ale mimo to odesłał. Więc należy go poinformować opłacie za składowanie obowiązującej za 3 dni robocze (te 3 dni to na to, żeby się zgłosił po odbiór).

oznacz moderatorów

RANATA25
#9 Pomysłodawca#

Zgadza się, został poinformowany o odmowie a mimo wszystko  odesłał. Mam rozumieć , że grzecznie poiformować aby odebrał przesyłkę. Boję się odesłąć, bo będzie wmawiać tym razem że wadliwy produkt i zwraca.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@RANATA25 Miałaś pełne prawo nie odbierać przesyłki zwrotnej , i było tak zrobić wówczas nie Ty ,a pacjent miałby problem .

oznacz moderatorów

Client:35386082
#15 Entuzjasta#

@RANATA25 nie odsyłaj, niech się sam zgłosi.
Gdybyście jednak doszli do porozumienia i byś odsyłała to sfilmuj pakowanie. Tak na wszelki wypadek.

oznacz moderatorów