Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy ktoś miał taki przypadek, klient zakupił kamere na fakture za 3000 zł Użytkował ją prawie 2 tygodnie po czym zrobił zwrot z dopiskiem nie pasuje Przyznał się ze naprawił kamerę swoją i jest mu nie potrzebna Zanim wysłam paczkę poinformowałam go o odmowie zwrotu wpłaty jak i telefonicznie, mimo to odesłał. W dyskusji przyznał się że użytkował. Pytanie czy mam mu odesłąć tę kamerę czy zrobić zwrot na połowę ceny. Kupujący zamknął dyskusję gdy Allegro poinformowało go że mam prawo odnowy ze względu na to że wziął na fakture.
@RANATA25 Taki przypadek miało tysiące osób, jeśli użytkował i zgłosił zwrot, to Ty wyceniasz ile taka zwrócona kamera jest warta, możesz nawet oddać 1 zł
Skoro nie ma prawa do zwrotu to go poinformuj, że za magazynowanie towaru pobierasz opłatę x zł od dnia (data) i prosisz w związku z tym o odbiór towaru, bo inaczej wyślesz mu fakturę za magazynowanie jego towaru.
@Client:35386082 Error, taką informacje klient musi otrzymać przed zakupem😉, bo po transakcji , to ja mogę napisać, że żądam trzy |_pierdyliardy_ złotych za każdą minute😁
@KOGIEL_T został poinformowany, że nie ma prawa do zwrotu, ale mimo to odesłał. Więc należy go poinformować opłacie za składowanie obowiązującej za 3 dni robocze (te 3 dni to na to, żeby się zgłosił po odbiór).
Zgadza się, został poinformowany o odmowie a mimo wszystko odesłał. Mam rozumieć , że grzecznie poiformować aby odebrał przesyłkę. Boję się odesłąć, bo będzie wmawiać tym razem że wadliwy produkt i zwraca.
@RANATA25 Miałaś pełne prawo nie odbierać przesyłki zwrotnej , i było tak zrobić wówczas nie Ty ,a pacjent miałby problem .
@RANATA25 nie odsyłaj, niech się sam zgłosi.
Gdybyście jednak doszli do porozumienia i byś odsyłała to sfilmuj pakowanie. Tak na wszelki wypadek.