Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak rozwiązać problem, klientka chce zwrotu pieniędzy za rajstopy używane i uszkodzone. Produkt dziś do nas dotarł. Jak rozwiązać sytuacje, gdy allegro już wypowiedziało się w dyskusji??
@ABM_VARIETE Co Allegro odpowiedziało? Co napisała klientka - czy jest to reklamacja? czy zwrot?
Klientka otworzyła dyskusje zgłaszając, ze produkt uszkodzony ale paczka cała. Poprosiliśmy o odesłanie rajstop, dziś dotarły i są używane, a uszkodzenie jest mechaniczne. Po prostu zahaczone na palcach i poleciało oczko.
Allegro odpowiedziało : Przykro mi, że rajstopy okazały się uszkodzone. Kupująca oczekuje zwrotu pieniędzy w ramach reklamacji. ABM_VARIETE proszę odnieść się do niezgodności oraz wydać decyzję reklamacyjną w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
@ABM_VARIETE po pierwsze była to reklamacja i kupujący nie ma tu nic do powiedzenia czy chce kasę czy wymianę - naprawę, zgodnie z nowym prawem to sprzedawca decyduje 🙂
Art. 43d. Naprawa lub wymiana towaru niezgodnego z umową
1.
Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
Po drugie uszkodzenie mechaniczne, reklamację odrzuć a allegro napisz że nie jest stroną transakcji i zacytuj im ich własny wpis "Odpowiedzialność za wykonanie umowy sprzedaży i wysyłkę ponosi w całości sprzedający."