anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient podał zagraniczny numer telefonu

katarina910
#10 Popularyzator

Witam. Klient podał zagraniczny numer telefonu. Nie odpisuje na wysłaną wiadomość. Proszę o wykluczenie ze statystyk . Nr zamówienia 7af1ce90-da58-11f0-a1c2-555a2459a287

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@katarina910 Zgłosiłam Twoje zamówienie do wykluczenia. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

katarina910
#10 Popularyzator

Anulowałam zamówienie i chcę zwrócić temu klientowi pieniądze, ale nie wiem który powód mam wybrać.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@katarina910 jakie powody masz do wyboru? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

katarina910
#10 Popularyzator

Screenshot_20251219-182038.png

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@katarina910 zaznacz proszę "anulowanie przez kupującego". 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Monika__L
#18 Luminarz

Nakłaniasz do podawania nieprawdziwych informacji 

alenczy wybronisz przed negatywem? Przecie podanie zagranicznego numeru jest  zgodne z regulaminem to czemu ma anulować cokolwiek

a klient podzieli się subiektywna ocena bo może 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Monika__L nie, nie nakładaniam, ale do zwrotu przez ten formularz wskazanie powodu jest niezbędne. Poprosiłam już nasz zespół z tym kupującym w sprawie numeru telefonu, a nad rozwiązaniem dla tego typu sytuacji w przyszłości pracujemy. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Monika__L
#18 Luminarz

No pewnie to klikaj co bądź 

a z negatywem się bujajcie sami 

obłęd 

oznacz moderatorów

katarina910
#10 Popularyzator

Nie chcę zaznaczać czegoś, co jest nieprawdziwe.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@katarina910 nie ma idealnego powodu, a ten który wskazałam jest najbliższy tej sytuacji. Jeśli nie chcesz z niego skorzystać, jedyna inna możliwość to zwrot środków bezpośrednio na konto kupującego, ale musisz go poprosić o dane do przelewu. W przypadku zwrotu poza naszym systemem, nie otrzymasz też automatycznego zwrotu prowizji. Będziesz musiała napisać do nas przez formularz kontaktowy

Z kupującym w sprawie tego numeru skontaktowaliśmy się już bezpośrednio. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

pecela
#20 Guru ⭐⭐

@katarina910

Jak to wysyłka z odbiorem w punkcie lub automacie to wpisz nr w stylu 123456789, 987654321, 000000000, 111111111 itp. Ważne aby nie był to nr komórkowy, tylko stacjonarny. Odbiorca dostanie kod odbioru na maila.

Natomiast w przypadku wysyłki pod adres, nr telefonu nie jest w ogólnie potrzebny. 

oznacz moderatorów