Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Różne sytuację nas spotykają od wielu lat na na allegro , klient kupił spodnie robocze 90 % nylonowe , przy cięciu kątówka zapalili mu sie . Napisał spodnie są słabej jakości bo mu sie zapaliły od kątówki prosi o zwrot kwoty spodnie zakupione kilka dni temu .
Chmy ja się uśmiałam. Mąż spytał czy spodnie były "robocze". Jak usłyszał, że tak to mówi, że mu uznają , bo były robocze:). Może jednak by wypadało dodać tam formułkę, o braku odporności na takie rzeczy jak ogień... W końcu nie każdy się zna na materiałach...
Pani Anno widać ze Pani wypowiada sie na temat o którym nie ma pojęcia , jak ja mogę wiedzieć do czego klient używa tych spodni ? czy ja mam przy każdej sprzedaży dzwonnic do klienta i pytać sie do czego chce spodnie ? i co z tego ze robocze ? to jest nazwa która ma wiele oznaczeń. Po za tym jest opis spodni i oznaczenia na spodniach kłania sie znajomość. oznaczeń, wystarczy. wynająć osobę od BHP ale to kosztuje .Jak ktoś ma zakład spawalniczy i nie wie ze na spodniach musi być oznaczenie ognika .Nie każdy zna sie na materiałach ale każdy umie czytać .
Pokazałam logikę przeciętnego faceta, bez urazy to był pierwszy z brzegu facet jakiego miałam pod ręką. Napisałam, że ja się z takiej reklamacji uśmiałam ale ktoś od czasu do czasu coś tam grzebiący i nie znający się na materiałach jak widać zdanie ma inne. A negatyw czy słuszny czy nie potem boli tak samo. Więc w przypadku takich materiałów roboczych oznaczenie o wysokich temperaturach pewnie, by nikomu krzywdy nie zrobiło. Ale ma Pan rację, nie znam się. Po prostu przeczytałam temat mężowi i odpowiedź mnie na tyle zaskoczyła, że uznałam za stosowne pokazać "reakcje społeczeństwa", bo to tacy ludzie kupują...
wystarczyło zapytać o spodnie robocze spawalnicze ale jak Pani Mąż spytał sie o robocze to dostał zwykle po za tym przy spodniach są karty produktu lub opis spodni .
Gdyby Palikot nie siedział, sprzedawałby małpki na Allegro a kupujący by zwracali po wypiciu ...
@SanexHurtowBHP przecież nie masz w opisie że są ognoiodporne, po drugie napisz mu że do takich prac używa się specjalnego fartucha 🙂 a po trzecie napisz że odrzucasz reklamację z powodu uszkodzenia mechanicznego przez klienta 😄
nie ma ale człowiek uważa ze zapalić 380 zł i te spodnie musza być na wszystko 🙂
@SanexHurtowBHP ja już przywykłem do klientów allegro, spokój Cię uratuje 😄 dziś dzwoni klient bo zamówił produkt i po odebraniu mnie się pyta co powinno być w zestawie bo mu się wydaje że źle dostał, poprosiłem o nick wlazłem w jego zakup, i przeczytaliśmy razem ( w sumie ja mu przeczytałem opis ) i się okazało że nie przeczytał i dostał wszystko zgodnie z zamówieniem 😄
Na allegro jakieś 40 % kupujących to jakiś inny klient niż w sklepach internetowych ( tu nie mam żadnych problemów )
Oj to różnie bywa. A ja pamiętam akcje z jakąś drogerią. Dzwoni panienka i mówi, że odzywki nie ma, może dać podobną. No dobrze to proszę mi podać jej skład. Wtedy składów na allegro nie było i wyszukiwałam na innym portalu, a to dla mnie ważne, bo np na jeden olejek jestem uczulona, a z racji używania tylko łagodnych szamponów nie używam silikonu. Przez 10 minut próbowałam się dowiedzieć tego składu, a panienka 3x przeczytała opis producenta, a składu ani razu. W końcu już dla świętego spokoju kazałam wysłać ale do tej pory pamiętam. No jak można sprzedawać, dzwonić samemu proponując tę konkretnie i nie umieć podać takiej podstawy. Od tamtej pory kupuję w aptece, bo to w mojej miejscowości jedyne miejsce gdzie na pewno dostanę taką. I w razie wątpliwości nawet sprawdzą czym jest dana substancja.
Także nie ogarniętych można spotkać z każdej strony transakcji...
@SanexHurtowBHP poszukałbym w necie instrukcji BHP odnośnie pracy ze szlifierka kątową. Gdzie opisany jest strój i m in fartuch ochronny.
Na tej podstawie odrzuciłbym reklamacje - "uszkodzenia powstałe z winy ( zaniedbania ) użytkownika"
Odrzucasz taką reklamację, uzasadniasz i tyle.