Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zakupił powystawowy towar niestety z ukrytą wadą. Zobowiązaliśmy się do zamiany na inny. Ucząc się na błędach wcześniej odesłaliśmy go na serwis zanim okaże się że kolejny ma wadę. Niestety było to w czasie inwentury i kompletnego zalatania . Była dyskusja na którą nie odpowiedzieliśmy . żadnego innego kontaktu. Chwilkę później prośba o zwrot nasz automat odpowiedział i nie minął dzień i już protekt. Gdzie wydawało mi się że mamy 14 dni na zwrot pieniędzy a minął raptem 1. I co dalej wielkie oburzenie w formie negatywnej opinii. Blokują konto przy 2 negatywnych komentarzach na rok sprzedaży nie małej sprzedaży. Twierdzą że jesteśmy w 2% najgorszych klientów. Standardowa formułka od allegro że mamy zrobić wszystko żeby klient zmienił zdanie. Tłumaczenie sytuacji klientowi , prośba na forum i na centrum wiadomości .Nie mogę się dodzwonić więc się pytam allegro czy zrobić wszystko to też znaczy odwiedziny. Po wytrwałym dzwonieniu udało mi się połączyć . ... i co? . klient twierdzi że nie robił ostatnio żadnych zakupów. To są chyba jaja. Nadal mam zablokowane konto i nie ma z kim rozmawiać. Skoro nas tak weryfikują za nim tu coś sprzedamy to dlaczego klientów tylko pobieżnie . Do kogo mam teraz się zwrócić żeby to wyjaśnić? Bo cuda na kiju dzieją