Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , mam problem z klientka kupiła u mnie krem apteczny wiadomo kupuję wszystkie moje produkty w hurtowni farmaceutycznej , Klientka twierdzi że to podróbka żąda zwrotu pieniędzy, jeżeli tak nie zrobię napisze zła opinie o produkcie wiadomo może to wpłynąć na zmniejszenie sprzedaży , czy bez podstawnie może napisać swoja opinie choć nie ma racji . wiadomo produkt już używała . czy w tym wypadku musze oddać pieniądze ?
@julita215 pachnie mi to wyłudzeniem 😞
Napisz że odrzucasz reklamację bo produkt jest z pewnego źródła, a jak chce reklamować wadę to prosisz o odesłanie produktu celem weryfikacji u producenta 🙂
Negatywa tak czy tam możesz zaliczyć, kasy nie musisz oddać a nawet nie powinnaś jak jest wszystko ok po Twojej stronie, a jak masz zamiar oddawać to zaczynam od dziś robić u Ciebie zakupy, fajnie mieć produkt i kasę 😄 uczysz w ten sposób hieny wyłudzania 😞
@julita215 Negatyw wpadnie i tak skoro kupująca już stwierdziła że to podróbka, ale wyślij jej certyfikat jak masz a reklamacje musisz rozpatrzyć i się do niej ustosunkować!
już wpadł z dopiskiem że obsługa dno 😓
Podeprzyj się w dyskusji fakturą na którą masz kupiony ten krem jak to jakiś oficjalny dystrybutor lub producent to nie ma bata by podróba była ot janusz kupujący ci się trafił użył niepodpasowało to trza zwrot wymusić
Już obsmarowała mnie i mój produkt tak jakaś Grażynka 🙂 argumenty nie pomagają jak ktoś jest oporny
@julita215 ale ty się argumentem faktury nie podpierasz vs grażyna a vs allegro protect na swój koszt
przecież za takie twierdzenia Kupująca naraża się na odpowiedzialność karną i cywilną
do puki odpowiedzialność karno cywilna nie zdzieli takiego kupującego przez głowę to dla niego nie istnieje