Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam klienta, który żąda zwrotu pieniędzy, gdyż w przesyłce (InPost paczkomaty) nie otrzymał zakupionego towaru, a inny o znacznie mniejszej wartości. Klientowi wysłałam towar ( za który zapłacił 75 zł) z opóźnieniem i w ramach rekompensaty zaproponowałam dosłanie gratisu- za który podziękował- nie potrzebował ( więc go nie spakowałam) . Teraz okazuje się, że w paczce nie otrzymał zamówionego towaru, jak twierdzi , a tylko ten gratis, o którym wcześniej pisałam... Co w takiej sytuacji mogę zrobić???
@Makalu27 a paczka dotarła cała?
Klient nie zgłosił uszkodzonej paczki
Zgłasza Ci reklamacje a do czasu odbioru za paczkę odpowiadasz Ty.
Klient przez Allegro zgłosił zwrot towaru - powód: nie dotarł na czas
A to ciekawe, to odebrał przesyłkę czy nie?
Tak, odebrał i twierdzi, że w paczce nie było towaru A za 75 zł a tylko ten gratis, którego nie dorzuciłam do paczki bo sam nie chciał
@Makalu27 a jesteś wstanie udowodnić zawartość paczki (zdjęcia, film)?
Niestety nie 😕
Nie dotarł na czas a odebrał, kłóci się.
I rzekomo dostał coś czego nie zapakowałam
@Makalu27 napisał(a):
I rzekomo dostał coś czego nie zapakowałam
Skoro zgłosił zwrot to niech zwróci to czego nie otrzymał. 😎
@Makalu27 poproś o zdjęcia paczki i zawartości.
moim zdaniem trąci niezłym cwaniakiem, przytulił towar z paczki, a teraz kombinuje ze zwrotem, żeby wyłudzić pieniądze. Jeśli faktycznie otrzymał ten "gratis", którego nie wysyłałaś, to poproś go o zdjęcia zawartości przesyłki. Pytanie tylko, czy jest to przedmiot ogólnie dostępny, bo jeśli sobie przygotował ten przekręt, to możliwe, że taki sam przedmiot posiada i podeśle właśnie jego zdjęcia.
A sporu jeszcze nie otworzył ? Jesteś na straconej pozycji według alledno klient ma zawsze rację.