anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient twierdzi, ze miał informację o wysyłce tego samego dnia.

EElektryka_com
#12 Orędownik

Dzień dobry, proszę moderatorów o sprawdzenie, co się wydarzyło. 

zamówienie nr: 58a97c80-c904-11f0-ad29-91d35cc1fa50

zamówione, wczoraj w poniedziałek: 

EElektryka_com_0-1764095133287.png


Klient ma do nas pretensje, zróbcie w końcu coś by to działało. Dziękuję. 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

TechartGSM
#14 Krzewiciel

Wejdź w zamówienie od klienta, zobacz jaki masz podany przez system Alle Drogo czas na nadanie przesyłki - będziesz wtedy widział czy to co zobaczył kupujący jest zgodny z optyką Alle Drogo, czy się mu coś przywidziało... 🙂

oznacz moderatorów

EElektryka_com
#12 Orędownik

nie napisałem, rzeczywiście, ale inaczej nie robiłbym rabanu, tak system Allegro mimo, ze zamówienie było po dacie granicznej godzinę, twierdzi ze mieliśmy to wysłać w poniedziałek.
Ze względu na to, ze w poniedziałek mamy zwiększoną liczbę realizacji, to kiedy zaczynamy pracę w poniedziałek, własnie o tej 7.00, to drukujemy wszystko co jest w systemie i tego dnia więcej już nic nie procedujemy z Allegro. Teraz sprawdzam, ze jest tego więcej tak jakby serwery Allegro miały poślizg 1-2 godziny, choć i zdarzają sie takie anomalie jak DHL zamówiony po 10.00 ma status wykonalności w tym samym dniu, choć kurier odbiera paczki ok 8-9.00


oznacz moderatorów

TechartGSM
#14 Krzewiciel

@EElektryka_com No to teraz przywdziewasz zbroję Don Kichot'a i kierujesz się na Wierzbięcice 1B, 61-569 Poznań. Tam stoi taki wieeeeelki wiatrak.

oznacz moderatorów