Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jedna z wielu już podobnych sytuacji. Klient klika "Kup teraz", nie kończy zakupu, nie wybiera metody płatności, dostawy, ja nie mam jego danych, a numer telefonu milczy. Taki niedokończony zakup sobie wisi dwa dni. Zwrot prowizji z automatu Allegro odrzuci bo nie ma listu przewozowego (no bo skąd mam go mieć nie mając danych?). Jako sprzedawca nie mogę założyć sporu, zwrócenie się do Allegro przez uniwersalny formularz jest czasochłonne i często nieefektywne, a chyba nie chodzi o to, żeby się bić o własne pieniądze. Ktoś wie, jak skutecznie ugryźć temat? Może Allegro pochyli się nad problemem i takie niedokończone, wiszące kilka dni zakupy potraktuje tak samo jak zgłoszony przez Kupującego zwrot, a Kupującego ostrzeże?
@mercedesoldtimer Po odrzuceniu wniosku o zwrot prowizji odwołaj się przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym zwrócą.
albo może odczekać 7dni
Niejednokrotnie korzystałem z tego formularza i zwykle zwracali, ale te tłumaczenia, screeny, wręcz proszenie się o własne pieniądze przez głupotę Kupujących na prawdę bywa frustrujące.
niestety dla allegro liczy się tylko $