Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, proszę o pomoc. Klient kupił produkt przez Kup Teraz i wybrał opcje dostawy "Allegro Kurier Dpd" opcja Smart, natomiast w wiadomości napisał żeby wysłać towar za pobraniem. W opcjach dostawy nie mam wysyłki za pobraniem. Metoda płatności w zamówieniu pokazuje się jako BLIK, status płatności jako rozpoczęta. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?
Odpowiedzieć mu że wszystko jest w ofercie i że nie udostępniasz pobrań. Możesz także ustalić z kupującym jakieś rozwiązanie np: żeby anulował a ty wystawisz z tą formą zakupu.
Proszę mi jeszcze powiedzieć jak odpisać klientowi na wiadomość w zamówieniu? Jak klikam na wiadomość niebieska koperta to otwiera się wiadomość od kupującego ale nie ma tam żadnej opcji odpisz.
@Solvix Wejdź tu; https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/centrum-wiadomosci/wiadomosci/new-message i odpisz. Nie zgadzaj się na pobranie. Ryzykujesz tym, że klient nie odbierze przesyłki i poniesiesz koszty.
@Solvix
Klient dokonał zakupu (zawarł prawnie wiążącą Umowę z obowiązkiem zapłaty). Jeżeli w ofercie (lub którejkolwiek zakładce) nie wyznaczyłeś terminu na zapłatę to nieopłacone zamówienie zostanie anulowane automatycznie po upływie 7-go dnia (i Allegro zwróci prowizję) z powodu niewywiązania się strony Umowy (Kupującego) z przyjętego zobowiązania.
Możesz (nie musisz) poinformować Klienta o tym, że nie wysyłasz za pobraniem i zaproponować aby opłacił zamówienie zgodnie z dokonanym wyborem albo je anulował.