Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Jeśli nabywca jest KONSUMENTEM (osoba prywatna kupująca od firmy), to sprzedawca ma obowiązek odebrać przedmiot na własny koszt i we własnym zakresie.
W pozostałych przypadkach koszt i logistyka jest po stronie nabywcy.
Pozdrawiam. Marek.
W przypadku reklamacji z tytułu niezgodności z umową, koszt przesyłki ponosi sprzedawca.
W przypadku reklamacji z tytułu gwarancji, kwestię tę reguluje sama gwarancja. Tu warto mieć na uwadze, że nawet jeżeli gwarant pokrywa koszty przesyłki, to od nabywcy do serwisu i od serwisu do nabywcy. Koszt wysyłki do sprzedawcy w celu pośrednictwa w zgłoszeniu reklamacji pokrywa kupujący.
Widzę, że @MOJEGRATY5 oraz @pecela odpowiedzieli Tobie na pytanie. Czy wszystko jest dla Ciebie jasne?
Zazwyczaj sprzedawca firma o ile potrzebuje przedmiot reklamacji odbierać bo decyzję reklamacyjną wydać może np na podstawie zdjęć