Klient założył dyskusję
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
witam.
klient założył dyskusję.
powód: nie terminowa dostawa.
towar został wysłany terminowo.
klient rozpoczął już dyskusję jak paczka czekała aż ją odbierze.
napisałem do niego sms i email że paczka czeka i zero odzewu.
paczka wróciła ale jeszcze nie odebrałem.
co w takim przypadku zrobić ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprzedałeś jako prywatny czy firma?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
firma
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@YACCON pod względem prawnym jako firma odpowiadasz za doręczenie towaru do chwili wydania w ręce kupującego a nie za terminowe doręczenie, za termin odpowiada przewoźnik przed nadawcą i/ lub odbiorcą.
Ponieważ kupujący był poinformowany o paczce i nie odebrał nie wywiązał się z umowy ale to dalej jego towar aż do zgloszenia odstąpienia. Wezwij go do opłacenia ponownej etykiety nadawczej i kosztu powrotu paczki jeśli takowy zostanie ci doliczony od przewoźnika i czekaj na zapłatę. Jeśli odstąpi to zwracasz za towar plus najniższa kwota wysyłki z oferty (jak miał smart to 0) minus koszt powroty (smart inpost paczkomat jest powrót darmowy)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Najważniejsza jest Twoja odpowiedź w dyskusji , odnieś się rzeczowo do tematu i czekaj .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
sorki. małe sprostowanie. ten klient zgłosił zwrot towaru którego jeszcze nie odebrał z paczkomatu. dyskusja była z innego powodu i u innego klienta. też bezpodstawnie.