anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient założył dyskusję

YACCON
#10 Popularyzator#

witam.

klient założył dyskusję.

powód: nie terminowa dostawa.

towar został wysłany terminowo.

klient rozpoczął już dyskusję jak paczka czekała aż ją odbierze.

napisałem do niego sms i email że paczka czeka i zero odzewu.

paczka wróciła ale jeszcze nie odebrałem.

co w takim przypadku zrobić ?  

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

az1rael
#21 Demiurg#

Sprzedałeś jako prywatny czy firma?

oznacz moderatorów

YACCON
#10 Popularyzator#

firma

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@YACCON pod względem prawnym jako firma odpowiadasz za doręczenie towaru do chwili wydania w ręce kupującego a nie za terminowe doręczenie, za termin odpowiada przewoźnik przed nadawcą i/ lub odbiorcą.

Ponieważ kupujący był poinformowany o paczce i nie odebrał nie wywiązał się z umowy ale to dalej jego towar aż do zgloszenia odstąpienia. Wezwij go do opłacenia ponownej etykiety nadawczej i kosztu powrotu paczki jeśli takowy zostanie ci doliczony od przewoźnika i czekaj na zapłatę. Jeśli odstąpi to zwracasz za towar plus najniższa kwota wysyłki z oferty (jak miał smart to 0) minus koszt powroty (smart inpost paczkomat jest powrót darmowy)

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Najważniejsza jest Twoja odpowiedź w dyskusji , odnieś się rzeczowo do tematu i czekaj .

oznacz moderatorów

YACCON
#10 Popularyzator#

sorki. małe sprostowanie. ten klient zgłosił zwrot towaru którego jeszcze nie odebrał z paczkomatu. dyskusja była z innego powodu i u innego klienta. też bezpodstawnie.

oznacz moderatorów