Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zakupił nowy oryginalny włącznik, w oryginalnie zamkniętym opakowaniu. Zamontował produkt, o czym napisał w wiadomości, a następnie odesłał, ponieważ okazało się, że narzędzie ma inną usterkę !!! A my nie jesteśmy "wypożyczalnią" części zamiennych. Skoro zamontował - to znaczy że część nie jest już nowa - tylko z demontażu. Zaproponowaliśmy obniżenie ceny o 50%. Klient domaga się jednak zwrotu pełnej kwoty. Bardzo proszę o rozstrzygnięcie tej kwestii. Podkreślam, że włącznik został sprawdzony przez naszego technika i jest sprawny (usterka nie jest więc powodem zwrotu produktu), ale z racji tego, że był montowany przez klienta, nie możemy sprzedać go jako nowy produkt.
@Elektroserw-pl zgłosił reklamację czy zwrot w systemie allegro?
jeśli zwrot to oddaj kasę tyle za ile pójdzie w licytacji kup teraz jak 1 zł to 1 zł tego ci allegro nie zakwestionuje bo oddasz tyle ile był wart
jak reklamacja to odrzuć i wezwij do odebrania
zachował 14dniowy termin na odstąpienie ? jak nie to nie ma prawa zwrócić wezwij do odebrania z terminem potem poinformuj że naliczasz koszty magazynowania
@Elektroserw-pl Stwierdzi ze ma usterkę a więc jest to reklamacja, naprawcie, jest sprawna więc odpiszcie że odsyłacie, a jak chce zwrotu to zwrocie tyle ile jest wart.