Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zakupił przedmiot, wybrał opcję dostawy do punktu ups access. Od dwóch dni przesyłka widnieje jako odebrana, a klient nie widzi nawet informacji o nadaniu , a już nie wspominając o doręczeniu do punktu i możliwości odbioru. Co robić?? Na jakiej podstawie klient może odebrać przesyłkę. UPS twierdzi że oni nie wysyłają powiadomień, że takowy obowiązek leży po stronie allegro ...
@koszulkowniapl jakiego zamówienia to dotyczy?
230d8f90-27b1-11ee-b99f-59802035bf9a
230d8f90-27b1-11ee-b99f-59802035bf9a chodzi o to zamowienie
@koszulkowniapl sprawdziłam to i kupująca otrzymała powiadomienia e-mail oraz powiadomienia w formie push na temat tej przesyłki. Przesyłka czeka od poniedziałku na odbiór w punkcie zgonie z tą informacją.