anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

KLIENT ZAWÓWIŁ PRZEDMIOT I JEGO NIE ODEBRAŁ PRZEZ CO JESTEM STRATNY 50 ZŁ CO MAM TERAZ ZROBIC??

MAMY ROZWIĄZANIE!
BoragoSC
#7 Wielbiciel#
 
oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
mdrogeria
#21 Demiurg#

BoragoSC Cóż pozostaje Ci wziąć to na klatę lub sądzić się z pacjentem z powództwa cywilnego . Sprawę masz wygraną ,ale trwa to dłuuuuugo . Najlepiej nie oferuj przesyłek za pobraniem .

oznacz moderatorów
exoryna
#14 Krzewiciel#

@mdrogeria skad wiedza, ze to byla przesylka za pobraniem?

 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

exoryna telepatia , jak widzisz prawidłowa interpretacja 😁

oznacz moderatorów
exoryna
#14 Krzewiciel#

no wlasnie nie widze - gdzie autor twierdzi, ze to pobranie?

 

 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

exoryna  odpowiedź oznaczona jako rozwiązanie 

oznacz moderatorów
exoryna
#14 Krzewiciel#

A. To jest tak, że autor tematu oznacza rozwiązanie?

To rozumiem już. 

Pzdr. 

 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@exoryna Tak, autor oznacza jako rozwiązanie, ale czasem autor jest tak skołowany, że cokolwiek zaznacza jako rozwiązanie.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@BoragoSC Wystąp o zwrot prowizji. Na Allegro tak; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oplaty-i-cenniki/jak-odzyskac-prowizje-od-sprzedazy-rabat...

Na Allegro Lokalnie poproś o zwrot przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a... Postaraj się dołączyć jakiś dowód na rezygnację kupującego.

oznacz moderatorów