Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam .Klientka nie odebrała od kuriera paczki za pobraniem .Zostałam obciążona kosztem wysyłki oraz kosztem paczki zwrotnej .Proszę o poradę co mam w tej sytuacji zrobić aby odzyskać pieniądze za wysyłkę ?
@TargowiskoMody napisać do klienta o pokrycie strat a jak nie pomoże to przedsądowe wezwanie do zapłaty i sprawę do sądu, wygrana 100 % 🙂
Czyli Allegro w tej sprawie nie jest w stanie pomóc ? Musze się tym zająć sama? Rozumiem ,ze klient nasz PAN i jemu wolno wszystko ,brak jakichkolwiek zasad ?
Do Allegro możesz napisać i poprosić o pomoc; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=214387b5-397a-4941-9f72-7d844023040c
@TargowiskoMody tak sama, allegro nie jest stroną transakcji to portal, do umowy dochodzi miedzy Tobą i kupującym 🙂
brak jakichkolwiek zasad ?
to reguluje kodeks cywilny i w sądzie wygrasz a czy chcesz i masz czas to inna sprawa 🙂
@TargowiskoMody Jeśli odstąpiła od umowy, poinformowała o rezygnacji, jest zobowiązana pokryć tylko koszt powrotu paczki. Jeśli nie poryje dobrowolnie, pozostaje sąd, ale do sądu raczej nie pójdziesz. Nie udostępniaj pobrań - nie będzie kłopotów.
No nie ,nie odstąpiła od umowy .Po prostu nie odebrała przesyłki i na tym koniec .Brak kontaktu
Poczekaj, może jeszcze odstąpi, jeśli nie to powinna pokryć obie przesyłki. Napisz do Allegro, może ją zmobilizują; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=214387b5-397a-4941-9f72-7d844023040c
@TargowiskoMody Allegro jest na tyle bezpieczne dla kupujących, ze lepiej sobie odpuścić sprzedaż za pobraniem, a przynajmniej żądaj tej opłaty wysyłkowej przed wysyłką aby nie stracić więcej niż możesz.
No cóż klientowi wolno wszystko. Przykro mi bardzo i mam taki wewnętrzny żal i odczucie ,że sprzedający mają dużo mniej "do powiedzenia " od kupujących . Chociażby te komentarze .To jakieś nieporozumienie .Sprzedający nie może polecić kupującego lub np. ostrzec innych przed nieuczciwym klientem a kiedyś ,dawniej taka możliwość była i nie działy się takie cuda
@TargowiskoMody No nie może. Komentarze dla kupujących były nadużywane. Za negatywny komentarz kupujący zawsze był karany negatywnym komentarzem odwetowym, dlatego Allegro to zmieniło.
Ok . A teraz jest tak ,ze klientka przy złym humorze albo jak pokłóci się z mężem ,odreagowuje negatywnym komentarzem ,nawet wówczas gdy wszystko jest ok . Osobiście mam 100% pozytywów ale znam sprzedających ,którzy otrzymują niesłuszne i krzywdzące negatywy
@TargowiskoMody Allegro uznało, że to mniejsze zło.
Ok. Dziękuję bardzo .