Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka rozpoczęła nam dyskusję do zakupu dokonanego rok temu i zgłasza, że zakupiony towar (plecak) niby jest wadliwy, a z wadę podaje... jest za duży i to, że dziecku nie mieścił się do szafki szkolnej wg. klientki jest podstawą do reklamacji. Plecak był już używany i nie została zgłoszona wada, która faktycznie podlega reklamacji (np. wada fabryczna typu słaby szew lub zepsuty zamek, itp.). Termin zwrotu oczywiście już dawno minął. Co w tym wypadku robić? Chcę najbardziej żeby zakończyć dyskusję jak najszybciej. Po naszej odpowiedzi nie dostaliśmy już więcej wiadomości od klientki, też nie zakończyła dyskusji.
@poli_pap Musisz reklamacje rozpatrzyć, skoro jest niezasadna to ją odrzucasz uzasadniając z jakiego powodu, masz na rozpatrzenie 14dni.
Czyli mam odpisać w dyskusji, że odrzucam tą "reklamację" i poprosić o zakończenie dyskusji?
@poli_pap oczywiście bo jak tego nie zrobisz to wypłaci za Ciebie kasę allegro i będziesz w plecy 🙂 prosić możesz o zamknięcie dyskusji ale nie licz na za wiele 😄
@poli_pap OSOBISCIE W PIERWSZEJ KOLENOSCI porosiłbym klientkę o podanie wymiarów plecaka ... ot do weryfikacji
Wymiary plecaka to nie jest podstawa do reklamacji, to nie jest wada - klientka chce zwrotu pieniędzy bo plecak nie mieścił się dziecku do szafki na wf-ie... Plecak był większy i klientka powinna wiedzieć, bo kupiła model młodzieżowy. To nie są słabe szwy, psujące się zamki, jakiekolwiek wady fabryczne podlegające reklamacji u producenta. Bo gdyby faktycznie była to taka wada, to reklamacja już byłaby zgłoszona dystrybutorowi/producentowi.
@poli_pap nie zrozumiałes .... jeste przedsiębiorcą więc zapewne w ofercie podałes wymiary plecaka i tu masz powód do odrzucenia reklamacji z góry , bez kombinacji z odsyłaniem ...bo to koszty .
@poli_pap ha ha ha 😄
Odrzuć w dyskusji reklamację za niezasadną, nie ma wady itp. i zapomnij, dyskusji nie zamkniesz tylko pilnuj jak by były pytania bo musisz mimo to odpowiadać 😄
Prawdopodobnie czeka jak pojawi się wniosek po 14 dniach protect, widzę że moda się na to zrobiła, allegro czasem dla świętego spokoju oddaje ze swoich i mamy potem takie kwiatki 😞
@kostas11 moda się zrobiła na niezrozumiałe reklamacje 😉
rozumiem, że zgłasza niezgodność z umową, tylko na co - podaje np: że wymiary plecaka były inne w opisie niż w rzeczywistości?
kiedyś na taki bełkot był przepis, że kupujący ma 2 miesiące na zgłoszenie wykrytej wady produktu, jeżeli tego nie zrobił reklamacje się odrzucało
Ja nawet nie wiem o co chodziło tej klientce, bo właściwie wywnioskowałam, że plecak najpierw był ok ale okazało się, dziecku że nie mieści się do szafki na wf-ie i to teraz niby jest dla niej jest powodem do reklamacji. Wymiary podane w ofercie były poprawne (w opisie i w parametrach, jest to model młodzieżowy to powinna być świadoma, że jest większy), a klientka w zeszłym roku nie zgłosiła jakiejkolwiek pomyłki w wysyłce towaru po odebraniu plecaka, że np. dostała inny model/wzór plecaka.