anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacja vs Gwarancja zmiana decyzji

pinsplash
#21 Demiurg#

Sytuacja : zakup przez firmę. Po kilku mies. oddanie urządzenia do serwisu ( ma dwa lata gwarancji) i jednoczesne zgłoszenie reklamacji. Serwis jeszcze nie zaczął naprawy, ale podał czas naprawy do 30 dni( tak jest w gwarancji), a reklamacja to jaki czas.... ( B2B - spółka, nie JDG)? Bo spotkałem się z opisem że czas rozpatrzenie  reklamacji w relacjach B2B to 30 dni? Firma chce zmienić decyzję i skorzystać z reklamacji, wywodząc że przysługuje im termin rozpatrzenia 14 dni. Czyli : czy można zmienić z Gwarancji na Reklamację dowolnie? Jaki jest termin rozpatrzenia reklamacji w relacjach B2B?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
0 ODPOWIEDZI 0