Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
kochani co robić ????????
sprzedajemy materiały na metry firany zasłony i inne
klientka kupiła materiał na metry który szyjemy codziennie w naszej pracowni i twierdzi że ona go nie chce ponieważ nie potrafi wszyć w niego lamówki
do tego jeszcze pocięła materiał na swój wymiar a teraz mnie powiadamia że chce zwrot gotówki ponieważ jej ta lamówka spadnie przy pierwszym praniu.
ona twierdzi że to jest moja wina że ona nie potrafi go obszyć i odsyła mi go !!!
zaproponowałam klientce że my wszyjemy jej tą lamówkę ale ona nie chce i upiera sie o zwrot gotówki.
czy sprzedawca odpowiada za to co klient chce zrobić z zakupioną rzeczą ?
paczka jeszcze do mnie nie doszła ale czuje że będzie nie ciekawa sytuacja ;(
zapewne dostaniemy negatywa za to że klient nie potrafi uszyć firany.
mieliście kiedyś taką sytuację ???
co ja mam zrobić z takim klientem przecież to jest masakra
Jeśli klientka składa reklamację możesz ją odrzucić lub uznać pomniejszając o koszty zniszczenia jakie ona dokonała.
@ewelinadarek23 Składa reklamację, musisz ją rozpatrzyć i możesz uznać albo nie, możesz jak piszą inni pomniejszyć zwrot o wartość utraty wartości. Negatywa zapewne i tak nie unikniesz.
ewelinadarek23 cóż możesz zrobić , tylko obniżyć kwotę zwrotu o wartość adekwatną do utraty wartości produktu .Udostępniasz zwroty to musisz się z tego wywiązać .Negatyw to nie koniec świata , możesz go otrzymać chćby dlatego ,że klient miał zły dzień .Ostatnio zerwałem negatywa bo ,, klientce nie podobał się zapach tabletek do zmywarki ,,😁
Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, o ile towar nie został wyprodukowany zgodnie ze specyfikacją podaną przez klienta, na jego indywidualne zamówienie, poza danymi w aukcji. Klient ma prawo złożyć reklamację na towar niezgodny z opisem aukcji w każdym przypadku, nawet wtedy, gdy został wyprodukowany zgodnie z jego indywidualnymi potrzebami, zgodnie z przesłanym przez niego wzorem, który nie jest dostępny w aukcji.
klientka zniszczyła- wykorzystała materiał prawie w całości obcieła go z wysokości w dwóch miejscach przez całą szerokość 9 mb i do tego wszyła na dole lamówkę z której nie była zadowolona
Tak mi powiedziała przez telefon. '
ale macie racje negatyw to nie koniec świata jeśli sie komuś nie podoba materiał to tzreba go zwrócić a nie ciąć .
dziekuje za podpowiedzi
materiał w ocenach od kupujących na aukcji ma średnią 4,94 więc nie jest ani źle opisany
wydaje mi się że nie mogę przyjąć reklamacji materiału który klient pociął .
dziekuje za odpowiedź
@ewelinadarek23 Konkurencja? 😉
Raczej - jestem klientką i mi wszystko wolno ,potnę ,zniszczę i zażądam zwrotu .
@mwmonety Szczerze to jestem lekko przerażony, niektórymi zachowaniami ludzi, może akurat są tu tylko takie przypadki poruszane, bo osobiście w życiu takich znam pośrednio lub bezpośrednio może 0,02%. Więc trochę to wciąż dla mnie dziwne. Za to znam wiele historii i praktyk działania konkurencji, sporo z firm zajmujących się reklamą i marketingiem dla firm. W niektórych, negatywne działania na konkurencje to standardowy element projektu.
powiem szczerze że kupuje bardzo dużo na allegro i wiele razy kupiłam np zabawkę której sprzedający nie miał i nigdy nie wystawiłam nagatywa za jakieś problemy
dlaczego allegro nie zajmie sie takimi kupującymi którzy wymyślają niestworzone rzeczy albo niszczą kupioną rzecz.
jest to wielka masakra - moim zdaniem strona allegro nie radzi sobie z takimi rzeczami i dla nich jest ważna tylko sprzedaż
a kupujący mogą robić co chcą!!!!
Ostatnio z ciekawości szukałem różnych kontrowersyjnych informacji dot ocen i komentarzy na allegro aby zobaczyć co kto pisze o komentarzach i znalazłem ciekawe różne wątki związane z handlem komentarzami i ocenami negatywnymi jak i pozytywnymi. Jeśli można kupić sobie oceny i komentarze to nie tylko pozytywne 😉
nie dyskutuj z Kupującym
napisz tylko, że oczekujesz działania zgodnego z prawem - czyli jasnego wyrażenia woli: odstąpienia od umowy lub reklamacji
bo być może trafiłeś na zdolnego Kupującego, który myśli że jak składa reklamację to odstępuje od umowy w trybie 14 dniowego zwrotu bez podania przyczyny
i że sam będziesz działał zgodnie z prawem
i czekaj na towar
jak to będzie reklamacja to na nią odpowiedz oficjalnie i w terminie
jak to będzie odstąpienie od umowy - to masz prawo oczekiwać towaru w stanie nienaruszonym, nieużywanym - więc za tak uszkodzony towar to musisz zwrócic wpłatę
pomniejszając o koszty zniszczenia jakie ona dokonała - uzasadni to pisemnie
i tyle
każde inne działanie niezgodne z prawem np: pomówienia w komentarzach
w tym naruszanie art 212 i 216 Kodeksu karnego
kieruj do sądu
Najważniejsze to nie dać się sprowokowac. Jak Ci odeśle towar to po prostu przyjmij paczkę i napisz że towar jesz uszkodzony i jedyne co możecie zrobić to odesłać spowrotem na ich koszt lub wyrzucić. W ŻADNYM WYPADKU NIE OFERUJ OBNIŻKI CENY jak tutaj mówią. Kiedyś zdecydowałem się na obniżkę ceny dla klienta który przysłał mi uszkodzony mebel, potem napisał do allegro i kazało mu oddać całą kwotę "bo przecież uznał pan reklamację". To klient zniszczył produkt, nie Ty.
@ewelinadarek23 Posłuchaj rady @RED . Ja tylko dodam, że jak wybierze reklamację, to możesz ją odrzucić. Wypadałoby klientce napisać, że brak umiejętności niech se reklamuje u mamusi 🙂
Jeżeli wybierze zwrot, potrącasz za zniszczenie.
@WREDZIA-W1 ja aż tak brutalny nie jestem, by pisać by Kupujący reklamował swoja głupotę u swojej mamusi
ja dzisiaj mam przypadek, że spółka z .o.o. zwraca towar kupiony na fakturę bo jak stwierdził Kupujący to był zakup do celów prywatnych.
jak mu odpisałem, że w dobie jpk to skarbówka widzi takie machloje to stwierdził, że zapyta sie o to allegro
Też dostałem negatywna tylko za to, że [edycja] nie potrafiła sama założyć kolczyk.
Tylko na Allegro za deficyty intelektualne klientów, odpowiadają sprzedający.
ZibiK30 - chyba w tym co piszesz o konkurencji i w stosowanych praktykach może być nieco racji. Ile razy dojdę do statusu SS - to za chwilę jest on uwalony. I tak w kratkę, miesiąc jest, miesiąc nie ma. I to nie tylko ja tak mam.
Odnośnie reklamacji, to chyba sprawa jest jasna. Kiedyś otrzymałem nega, bo kupującemu wymienione tryby w mikserze rozsypały się po 1-szym użyciu. Wyraźnie na aukcji napisałem, że trzeba nasmarować. Ale on twierdził, że korzystał z profesjonalnego filmiku, wiadomo skąd, i tam nic nie było żadnej wzmianki o smarowaniu.