Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Miałem w zeszłym miesiącu dwa zamówienia co klient kupił towar z opcją wysyłki a faktycznie odebrał osobiście i nie nadawaliśmy żadnej wysyłki.
W zakładce zamówienia "status zamówienia" zmieniałem jako "odebrany" a statystyki są zaniżone.
Pisałem na suport i rozkładają ręce to się pytam po o ten status i jak klient mimo wybranej opcji wysyłki chce odebrać towar osobiście to mam mu go nie wydać i uprzeć się przy wysyłce ?
Proszę o wyłączenie 2 ocen i napotykam ścianę.
Zamówienia 121336d0-cc81-11ed-892c-e346fa480e40 oraz 25ec93b0-cf09-11ed-8e27-ed85f1101d88
@cFiat W takim wypadku niestety musisz poprosić klienta o anulowanie zamówienia oraz ponowny zakup i wybór odbioru osobistego.
Załatw potwierdzenie od kupujących.
Jeżeli allegro ma problem z uwierzeniem to najłatwiej będzie jak sobie samo do nich napiszą lub zadzwonią aby później nie kwestionowali takiego "potwierdzenia"