Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dobie łatwego dostępu i ułatwiania poruszania się po sieci, brak klikalności linku jest ogromną wadą. Regulamin Allegro dopuszcza zawarcie w opisie linków oraz w centrum wiadomości. Link oczywiście musi w pełni spełniać wymogi regulaminowe. Filtr analizujący wysyłane widomości w CW jest w stanie wyodrębnić i zablokowac wiadomośc zawierająca linki do stron naruszających regulamin. Jest ogroman ilośc przedmiotów, i spory rynek w którym wymagany jest dostęp do określonej strony, aby zapoznać się z produktem w szerszej skali ( np, youtube ) filmy ( tego nie można dodać w ofercie) oraz kawałek tortu produktów personalizawanych. W obecnych czasach personalizacja to w rosnącym tempie róznego rodzaju kreatory, część sprzedających daję otwarty dostęp przed zakupem, aby w sposób deklarowamny po zakupie allegro wskazać jak zrealizować - np podać tylo numer stworzonego projektu. Część sprzedających wysyła linki po dokonaniu zakupu. Nie ma to jednak znaczenia, poniewąż Allegro w tym zakresie jest niedostosowane. Ani link w ofercie nie jest klikalny, ani link w centrum wiadomości nie jest klikalny. Coraz większe grono osób, które chce mieć dostosowane produkty pod siebie ( personalizowane) nie rozróżnia czym jest pasek adresowy przeglądarki, a czym pasek wyszukiwarki. To powoduje, po piersze, że link z oferty trzeba skopiować i wkleić , a dodatkowo dobrze wkleić, bo jak zostanie wklejony zły, lub w pasek wyszukiwarki, to kupujący, lub potencjalny kupujący w Allegro zostaje bez strony docelowej, ale za to z wynikami wyszukiwania, które w znacznym stopniu prowadzą w zupełnie inne miejsca niż zamierzone przez sprzedająch. Reasumując - CZAS WŁĄCZYĆ KLIKALNOŚĆ LINKÓW W OFERTACH I CENTRUM WIADOMOŚCI - To jest must have.
Dużo tekstu. Szkoda że ten wpis to tylko strata czasu.
Cześć, @kepesian. Ten temat był już poruszany na naszym forum, tutaj znajdziesz link. Mamy to na uwadze i pracujemy nad wprowadzeniem odpowiedniego rozwiązania w tym obszarze, jednak dokładny termin wdrożenia nie jest mi znany 🙂
@MiMary ale nie bardzo rozumie nad czym pracujecie, przecież wystarczy odblokować możliwość używania HTML w opisie, tak jak było kiedyś i już problem rozwiązany😁
@KOGIEL_T napisał(a):
@MiMary ale nie bardzo rozumie nad czym pracujecie, przecież wystarczy odblokować możliwość używania HTML w opisie, tak jak było kiedyś i już problem rozwiązany😁
Możliwość używania HTML w opisie pozwala na manipulowanie wynikami wyszukiwarki allegro 😉
Tu jest rozwiązanie dl np. centrum wiadomości Prosze o przekazanie do odpowiedniego działu - każda linia wiadomości jest umieszczona w tagu html <span></span>. Wystarczy prosta funkcja , która odczytuje, czy jest w linii "http://...." i wystarczy dodać w tel linii w span -> <a href=" ta linia" target="_blank">ta linia</a>. I tak sprawdzacie wiadomości i już teraz wasz filtr pozwala zweryfikowac , że we wiadomości jest link, więć jeżeli jest wpisany na whiteList, lub jest wewnętrznym linkiem allegro ( choć tu też dostaje ostrzeżenia o naruszeniu regulaminu gdy przesyłam wewnętrzny link allegro do regulaminu allegro, bo klient się buntuje dlaczego tak mu wysyłkę pokazujecie)